Gå til innhold

Coop-ammeinnlegg (Mamelukken eller andre som vet)

Anbefalte innlegg

Mamelukken skrev i er tidligere innlegg at Coop har ammeinnlegg. Er disse ammeinnleggene deres eget merke? Hvor kjøper man dem? Har aldri sett det i den Mega butikken jeg handler... Noen som vet? Bruker Natusan sine nå og syns de er ok, men kan gjerne prøve noen andre som ikke er så dyre som chicco og avent sine....

Fortsetter under...

De er bedre enn Natusan!! Billigere og bedre, suger bedre og virker tørrere. Til en viss mengde melk da... Jeg lekker enda veldig mye (baby på 12 mnd.) så jeg bruker alltid et Coop-innlegg inni et Chicco-innlegg for sikkerhetsskyld. Dermed sparer jeg på Chicco sine som er sykt dyre...

De er egentlig kliss like som Natusan sine, litt rektangulær papp-boks i rosa/grålilla farger. Men langt bedre tape på!

Nå ha jeg funnet ammeinnleggene fra Coop. De var nok i butikken jeg pleier å handle, bare jeg som ikke hadde sett dem.. Hadde nok ikke tenkt på at esken kunne være lilla. Ammetåke.. hehe. Nå har jeg iallefall prøvd dem og jeg syns de var gode. Helt enig at de er bedre enn natusan sine, virker tørre selv når jeg har hatt dem på en god stund. Takk for hjelpen C.J og Mameluken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...