Gå til innhold

friskt blod etter at vannet har gått. Til dere som har født før, vær så snill å svare!

Anbefalte innlegg

Våknet i natt av at vannet gikk, ikke mye dog, så vi var litt usikker, men etter å ha snakket med jordmor reiste vi opp på sykehuset. Mye fordi det kom endel blod også. Hadde brunt blod i går men dette var nok bare tegningsblod. Alt sto bra til med barnet så det ble konstatert vannavgang til tross for litt usikkerhet, men hodet lå så langt nede så det kunne stemme at det ikke kom sååå mye vann, for hodet sperrer endel. Så da er vi hjemme igjn og venter på rier. Men jeg blør litt ennå. JM sa det ikke gjorde noe så lenge det ikke var MYE men nå er jeg usikker på når det er mye.. Noen som har erfart lignende?

Fortsetter under...

Ring tilbake til føden, det er derfor de er- for å hjelpe deg. jeg ville nok reist tilbake til sykehuset, for å være på den sikre siden :)

Lykke til, nå er du snart i mål!!

Du er kanskje reist inn til føden igjen allerede, men ville bare si at jeg opplevde akkurat det samme ved min siste fødsel og det var helt ufarlig. Vannet gikk uten at det kom igang rier, og i timene mellom ble det mer og mer blod og blodtilblandet og jeg var akkurat like urolig som deg ja : ) Ringte føden to ganger og fikk beskjed om at dette bare var et godt tegn på at mormunnen gjorde seg klar til fødsel, men var så stresset at jeg skulle få komme tilbake på sjekk. Før vi kom oss avgårde var fødselen i full gang og et par timer etter var gutten født.

Ønsker deg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...