Gå til innhold

April: Hva spiser de små til frokost?

Anbefalte innlegg

Her går det for tiden i en brødskive med brunost (liker de oppskjærte til lillemann, for de er litt tykkere) med agurk, og en skive med hvitost og paprika. En banan og vann. Etter frokost er det morgenpupp :)

Hva spiser din lille ?

Forresten har lillemann få tenner, men skiven skal være hel med skorper. Alt annet er uaktuelt!! For storebror spiser sånn, og da skal lillebror også ha.. :o)

Fortsetter under...

Her går det for det meste i en eller to skiver med leverpostei, eller skinkeost på tube:)

Her har lillegutt 8 tenner,men er en jeksel nå som er straks oppe,ser litt av det hvite,og her spises også brødskivene med skorpe på:) hjelper mot kløen i tennene:)

1-2 skiver, med det eg smører på.... Baconost er hit no, leverpostei, makrell (viss mamma har veldig god tid og er i godt humør, for det stinker jo verre...) Me har morgonpupp i 6-7 tiden, ein eller to...frukost i ca 9-tiden +/-

Her varierer det litt men stort sett to skiver med div. pålegg. Det hender det tar helt av og da spiser hun fem(!!!!) skiver men det er sjelden. Jeg skjærer av skorpene men pleier å gi de til henne slik at hun sitter å tygger på de mens jeg lurer i henne brødbiter. Ellers drikker hun melk til frokosten og kveldsmaten. (som forøvrig består av det samme som frokosten)

:o)

Annonse

egentlig får snupp grøt til frokost og kvelds, men nå når vi holder på å venne til med en lur for dagen så får hun heller grøt til lunsj (for det går lettere og kjappere når hun er trøtt) og så får hun skive til frokost. en skive med leverpostei/smøreost/makrell/kaviar, varierer om vi har skorpe eller ikke, og hvis hun spiser litt lite så får hun yoghurt eller fruktmos i tillegg. og melk til frokost og kvelds, evt litt etter luren på dagen sånn at det ikke blir så lenge mellom lunsj og middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...