Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bula:-)

Har du sett etter meg? Så koselig da!:-)))

Jeg har ikke vært på sidene på aldri så lenge. Hadde comeback her i går;o)

Jeg har reist så mye i det siste, og så trengte jeg plutselig å legge prøvingen litt bort. ...Det vil si at jeg klarte det omtrent til EL var i anmarsj;o) Jeg begynte på pergo i mars/april, for å gi kroppen det lille puffet. Når det ikke skjedde noe da eller i pausemåneden ble det litt mye der en stund. Men nå vet du.. nå er jeg i gang med nye pp og ny pergorunde! Og optimismen blomstrer:-)))

Enn du da Bula, noe nytt i din prøving? Det må jo snart løse seg for oss. Det må det bare. Jeg er med godt mot for alle oss her om dagen. Det er vår og sola bombaderer oss med D-vitaminer.. det er jo nå det produserers mest frø. Og vi må bidra til å holde statistikken oppe!!

Håper det løser seg snart for deg, Bula! Og deg også Kirsty (om du leser dette). Vi er en dag nærmere i alle tilfeller:-)))

Stor klem!

Jeg så bare at du hadde ikm for ei goooooood stund siden.. og så ble jeg nyskjerrig da vet du.. Og la ut et innlegg til deg.. så fikk jeg ikke svar... og lurte på hvor du var .....

Hos oss har det skjedd ting.. Har vært på utredning og hatt hsg.. så nå vet jeg at jeg ikke bare har pcos og ikke bare en defekt eggleder.. dem er jaggu tette i tillegg.. så her er det ingen anne utvei enn å få ivf.. de er heldigvis ikke helt tette, men da de satte inn kontrasten så blåste de seg bare opp.. ikke bra tegn , sa legen.. og å bli gravid var som å vinne i lotto....(jeg har ikke særlig hell i spill da... hehe)

Men høsten er ikke sååååå langt unna.. og da setter vi igang.

Gleder meg noe vannvittig!!

Håper å se mer til deg senere da!!

klem klem

Hei Bula,

det var trist å høre at du fikk dette med tette eggledere oppå alt det andre. Men det er sant som du sier; høsten er snart her og da regner jeg med du får sette i gang med ivf. Blir spennende det da:-) Jeg har så vidt begynt å smake litt på dette med ivf selv. Jeg skal først ta hcg-røntgen (eller hva det heter). Jeg har en følelse av at det kanskje er tette eggledere hos meg også. Men men.. det er noe med å overlate ansvaret litt til andre som kan dette.

I mellomtiden må du ikke gi opp prøvingen da. Venninna mi fikk beskjed om det samme. Tror ikke de brukte lotto-analogi, men noe om at de nok dessverre ikke kunne klare dette selv. Det var etter 3 års prøving. Jaggu, har hun ikke laget to deilige unger og ble gravid igjen i fjor sommer. Alt på egen hånd. Den siste graviditeten gikk ikke bra da, men det har neppe med tilstanden hennes å gjøre. Og legene kan ikke tro det sant pga pcos og en tett og en lettere tett eggleder. Så man skal aldri si aldri. Plutselig går det:-) Og går det ikke, finnes det så flinke folk som "ordner" opp for oss. Det er ikke aller værst bare det:-)

Lykke til Bula.

Stor klem.

Annonse

Takker for lykkeønskningene !!! Håper jeg har skikkelig flaks nå.. for jeg gru gleder meg til all stikkingen og sprayingen.. og egguthentingen... hjelp. det er mye en skal igjennom.

Det å få en diagnose på dette, hjalp faktisk på humøret. Å få en forklaring løser ofte mye....

Så jeg gleder meg.. Hsg er ikke så ille som det høres ut...det er fort gjort og over på et blunk!

Lykke til til deg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...