Lindamor og Oliver Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer så mye; ) Håper du har hatt en fin fødsel/ks? Kos deg så mye med din lille sønn.
Flower girl Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer så mye:=) Hvor stor var Gullet? Fødte du før eller etter termin, og hadde du en fin fødselsopplevelse? Ønsker deg lykke til i fremtiden!!! Jeg venter selv en gutt om ca 14 dager... Er veldig spent:=)
anitra Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2006 han var 3960 og 52 cm..og ble født 8 dager over terminen...joda fødselen var grei d..det hele var over på 6 timer, men ble en rift inne i skjeden som ikke jordmor fikk kontroll over så jeg mistet en del blod, også måtte de operere ut morkaka for den kom ikke av seg selv!
sinimini Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 hvordan var det?å måtte operere ut morkaka? tok det lang tid? Vondt? Jeg har faktisk ikke hørt om det før...
anitra Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2006 å operere ut morkaka gjør de under full narkose..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå