Gå til innhold

Håper noen kan hjelpe! Er så engstelig:(

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg sniker meg inn her til dere mer erfarne gravide, og håper noen kan hjelpe meg(hører til på 1.tri). Siden i går har jeg hatt en antydning til blod på papiret etter jeg har tisset. Er blodspor i den blanke utfloden som kommer på papiret, men ikke hver gang jeg har vært på toalettet. Har noen av dere som har opplevd lignende og som kan gi meg noen oppløftende ord?

Fortsetter under...

Jeg opplevde noe lignende, og tok kontakt med legen min. Ble kalt inn på en ekstra kontroll med en gang, men alt var OK:=) Jeg skal nå føde om bare noen uker, og alt er superfint med oss.

Men jeg ville uansett snakket med legen eller jordmor!!! Er alltid best å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!

Lykke til.

Jeg har hatt STORE blødninger i dette sv.skapet, var sikker på at det var spontanabort og alt det der.... Fikk sjekket hos legen og alt er fint :)

Ble sykemeldt pga av truende abort da, viste seg at jeg hadde en blodannsamling i kroppen, like rundt der den lille lå.... men det er snakk om at jeg styrt blødde.... Nå, har jeg 6 dager igjen til termin med en liten gutt i magen:D

Og når jeg var på ul i uke 18 fant dem ut atjeg hadde en liiiiten blodannsamling fremdeles i kroppen, men ikke videre sykemeldt pga av dette.

Dem sa at noen ganger er kroppen bare slik, ingen grunn for det.

Det kommer nok til å gå bra tror jeg :)

Lykke til!

slik har jeg og hatt det helt fram til uke 20... de første mnd er det ikke mye de gjør med det uansett siden mange ender m spont abort, men som sagt maaange ganger før er det helt normalt med små blødninger i starten på et sv skap... jeg tok det ganske rolig og ubekymra inntil jeg var ca 3 mnd gravid...men ble livredd da jeg fortsatte å småblø i 4/5 mnd... ble da helt sykemeldt selv om alt var bra m den lille....etter uke 20 ga dette seg... de sier det kan komme fra livmortappen eller dypt liggende morkake.... begge deler er ikke unormalt...må bare følges opp...snakk m jordmord om dette, så går det nok bra... skulle du ende m abort er det ofte snakk om kraftige blødn og sterke smerter...lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...