Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan kan legen finne ut hvor langt man er på vei? Må man ta ul eller er det andre måter å finne ut av det på?? Jeg vet ikke når jeg ble gravid da jeg bare har hatt mensen en gang siden forrige fødsel.... Hadde mensen i januar, tok test i begynnelsen av mars, men den var negativ. Ny test midt i april var positiv. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei. Hos deg vil jeg gå utifra at de tar en ul etterhvert for å finne ut av hvor langt du har kommet.... Er jo vanskelig å si noe når man ikke har første dag i siste mens å gå utifra. Det skal jo være mulig å kjenne på livmoren hvor hoven den er også da.... Tror det er størst forskjell helt i starten, mener å huske at livmoren ikke hovner eller forandrer seg før i uke 6..... Ikke 100% sikker da, så kom gjerne med klarere svar noen;) Lykke til i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå