Gå til innhold

han bare vinker meg ut... *snufs*

Anbefalte innlegg

da er gullet startet i barnehagen og på forhånd hadde jeg grua meg masse med tanke på hvordan det skulle gå med tanke på dupping og sånn.. men det går over all forventning. Han storkoser seg, hopper ikke i armene mine når jeg skal hente han heller, ser han blir glad men også litt sånn: kommer du å forstyrre meg nå?? men han kunne iallefall ha lata som han ble litt trist da.. hø! *snurt*

begynner vel bli stor gutten min (1 1/2 år) og jeg er egentlig kjempeglad han trives:-) må innrømme det.

ha en fin dag damer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5000872-han-bare-vinker-meg-ut-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skjønner hva du mener! Vår tulle på omtrent samme alder som din gutt, bare snur seg og begynner å rote i lekekassen når vi sier hadet til henne og vinker. Da er hun klar for å begynne sin dag liksom. Og hun blir glad når vi kommer og henter henne, for all del, men ikke sånn at hun klenger eller hopper opp i armene. Er jo fint da at de trives så bra :)

Hehe. Så bra at det går greit, og at han trives da. Håper det går like greit med jenta mi når hun begynner i bhg til høsten. Det at de overser foreldrene, er nok fordi de vil virke store og tøffe. hehe. De er morsomme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...