Gå til innhold

bare meg som har en unge som er oppe tidlig????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er oppe med min 6 måneder gamle godklump klokken 5 - 6 hver morgen.

Da er jeg så trøtt at det gjør vondt i kroppen....:(( Hun legger seg klokken 19, og er oppe et par ganger før hun starter dagen for fult klokken 5-6...

Men det er jo sånn livet med baby er.. lite søvn:))

her vokner vi klokka seks når pappaen står opp og skal på jobb.

mulig at et berre e ein periode snuppa di går gjennom. vi hadde ein periode for litt sida at vi sov til halv ti om morgenen.

Men no siste uka er det opp klokka 06. kjenner at eg e godt trett når kvelden kjem.

Prøv å kvile deg litt når hun sover, for ho har vel seg lurer i løpet av dagen. lykke til,ha ein fin dag

Neida du :) Her våknet han så smått til live kl 05.15 i dag (zzzzzz) Etter å ha gitt han smukken x-antall ganger, må jeg si at slaget var tapt kl 06.000 Da var det morning! hu hei......

Hadde jeg bare lært meg til å legge meg littegrann tidligere selv....

Annonse

Mi er 4,5 mnd, blir lagt ca 19 etter måltidet, sover da til 4.30-530. Har innen den tid tutta opp til 5 ganger fra midnatt... da er jeg lei og hun får mat og vi sover videre til kl 7-8. MEN jeg gir henne i en stol på rommet hennes, det er mørkt og hun har dyna på seg, da ligger hun i halvsøvne og nyter maten. Går vi ut på badet og skifter bleie er hun begynt å prate før jeg er ferdig... har av og til skiftet i senga..

Her i huset er det stor sett rolig til kl 8, men det er litt servering av pupp ved seks tiden. Før det er det natt og da blir smokken puttet inn. Han er 9 1/2 mnd nå. Det har vært mange netter som vi har løpt inn og ut av rommet, men det har bært frukter. Så nå kan vi godt sove til halv ti hvis det skulle passe oss slik.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...