ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 18. mai 2006 Hehehehe... Ja det utrolige er skjedd! Jeg har sex!!! Hehehehe... Sorry nå blir det ganske så detaljert her. Jeg er ekstremt trang oppi der. Kjennes ut som om jeg er skikkelig sår, men er tydeligvis ikke sår oppi der. Kjennes ut som om jeg blør men det kommer bare blank væske ut. Kan ikke huskejeg hadde noe slikt i de andre svangerskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. mai 2006 #52 Del Skrevet 18. mai 2006 Jasså ja...jeg har blitt sår og øm der nede etter jeg ble gravid. Og vi har ikke mye sex lengre - har mista litt lysten etter jeg ble gravid. Til tider er det vondt og sårt. Blir slikt etter man har blitt gravid siden det er så mye som skjer der nede for å forberede et liv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 18. mai 2006 Lysta mi er også mer eller mindre borte. Orker ikke sex for det gjør litt vondt! Herregud! Dette høres jo mer og mer ut som et svangerskap jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 19. mai 2006 Jaja... Idag gikk tempen ned til 36.24, men fortsatt ingen tegn til at TR skal komme idag heller. Har alltid pleid å få en liten spotting på morgenen når tempen går ned, men ikke idag. Herregud! Hvorfor oppfører kroppen min seg så rart?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #55 Del Skrevet 19. mai 2006 Det høres veldig mye ut som et svangerskap !! Men som dere sa til meg, det er ikke alle som har høy temp om man er gravid. Men jeg visste ikke at det var fordi jeg sov så utrolig dårlig og tisset ørten ganger i løpet av natten - derfor ble tempen så utrolig lav. Høres veldig merkelig ut at kroppen din oppfører seg slik den gjør... Har du pleid å vise positivt veldig kjapt ? Går det ikke an for deg å ta en blodprøve en annen plass ? F.eks på gynokologklinikken ? Uansett - for håpe at TR holder seg borte av en spesiell grunn ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 19. mai 2006 Vanskelig å si når jeg testet positivt de andre gangene, for jeg testet hvis jeg gikk over en uke over forrige syklus lengde. Jeg måtte rett og slett slutte å kjenne på tappen for den endrer seg hele tiden. Tenkte jeg skulle høre om jeg kunne ta en blodprøve på legesenteret her på Oslo City. Ringer dem etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 19. mai 2006 Da har jeg fått en time på legesenteret her kl 15:45 idag. Slipper å vente så lenge da ihvertfall.Men får ikke svar før om 3-4 dager da. Men bedre å vente på et svar enn å bare vente på at TR kanskje skal dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #58 Del Skrevet 19. mai 2006 Men det er bedre å få gjort det nå og vente - enn å gjøre det på onsdag og vente ytterligere 3-4 dager ) Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 19. mai 2006 Tusen takk! Gleder meg til å få det overstått egentlig. Håper bare det blir et positivt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #60 Del Skrevet 19. mai 2006 Det gjør jeg også....så vi kan holde oss her en liten stund sammen før jeg må hoppe videre. Håper vi kan treffes snart da !!! Chattet litt med MaybeMe igår og hun var gira på en firkant ;op tok du den ??????? hihihihihihi........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 19. mai 2006 *lol* Hehehe... Skjønte den ja. Hadde vært kos å kunne holde deg med selskap her inne en stund før du hopper videre ja. Herregud! Jeg er så sinnsykt øm der nede!!! Gjør vondt jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #62 Del Skrevet 19. mai 2006 Herregud kvinne ! De må da være gravid..... De har syndet og delt en hyrdestund med en mann - hva har De å si til denne ugjerningen ? Man vet at man ikke skal ha private stunder med et annet kjønn uten samtykke fra dine foreldre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 19. mai 2006 Hehehehe... Jeg står og små ler for meg selv her på jobben. Folk ser rart på meg jo. Ja det er merkelig hvis jeg ikke er gravid nå altså! Er jeg ikke det blir jeg skikkelig irritert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #64 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg kan være irritert sammen med deg ) Også kan vi stå og hoppe opp og ned og trampe med føttene og si : grrrrrrr.........og etterpå dra på en restaurant og ha matorgie. Har veldig lyst på mat ja !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var en super idè må jeg si... Mmmmm... Mat!!! Men hvis jeg er gravid skal vi også ha en matorgie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 19. mai 2006 #66 Del Skrevet 19. mai 2006 hehehe....gjett om ! Alltid en unnskyldning for en matorgie ;op Har nettopp tvinget i meg en God morgen yoghurt. Ting smaker fortreffelig første gang - men de andre gangene så holder jeg på å dø. Er sååå kjedelig og bare vokser i munnen....men jeg må jo ha mat. Og den hadde jeg allerede kjøpt inn tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 19. mai 2006 Her spiser jeg ost og skinke salat med hvitløksdressing. Nam nam... Men nå begynnermaten å vokse i munnen på meg og det er skikkelig slitsomt. Men om ikke så lenge må jeg spise igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 19. mai 2006 Og der kom Tante Rød bankende på døra. Rett etter at blodprøven var tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 20. mai 2006 Så utrolig rar denna BabyCompen min er nå da. Har fått mensen og har registrert det på Babycompen, men den har ikke begynt på ny syklus?!? Den fortsetter bare på den samme syklusen?!? Så idag står det at jeg er på syklus dag nr 39?1? Skjønner virkelig ikke hva som skjer jeg nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 21. mai 2006 Ok! Idag begynte den på ny syklus og viste idag syklus dag nr 3. Den antar at jeg venter eggløsning rundt den 05 juni. Så da får vi virkelig håpe at det blir klaff denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 21. mai 2006 #71 Del Skrevet 21. mai 2006 Uff så trist å høre at TR hadde kommet !! Har vært opptatt med møter pga. jobben hele helga....kom hjem halv 12 i morges..... Men det blir spennende å høre når blodprøveresultatet kommer - fordi flere er gravide og har fått TR for det..... Uansett så håper vi du klarer det neste gang hvis du ikke er gravid. Men siden den var så forsinket så kan det være at du har faktisk vært det denne gangen, men den klarte seg ikke og da har fått forsinket mens..... Så da blir det spennende så se om HCG har slått ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja blir veldig spennende. Får svar på prøven på Fredagen sa de. Så da får vi bare vente å se litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 21. mai 2006 #73 Del Skrevet 21. mai 2006 Må få vite svaret med en gang da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 21. mai 2006 Så klart! Skal gi beskjed så fort jeg får svar på prøven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 22. mai 2006 #75 Del Skrevet 22. mai 2006 dytter denne opp.... Tenkte på treff 25 mai for alle på den kinaplassen på Gulskogen senteret - er du med ?? Har ikke hatt kinamat på lenge og drømmer om det !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå