Gå til innhold

Hebbie! I need help!!! (samme som på BliGravid)


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Den er nok litt tregere til å lese kroppen denna BabyCompen. Det mente han på BuenaVentura også.

 

For når jeg blar tilbake på denne syklusen, så blinker det fortsatt rødt på 28 og 29 april. Så maskinen er nok bare litt forvirret over tempraturene mine for tiden tror jeg. Men jeg krysser fingre og tær for at jeg tester positivt imorgen. Da skal jeg vente med å fortelle resultatet til sambo til 17 mai. Fortelle det på en litt søt og morsom måte da tror jeg.

 

Har skikkelige sterke mensen smerter nå, men ingen brunt utflod som jeg pleier å få, og heller ingen Tante Rød banker på døren her. Så jeg er ganske positivt innstilt egentlig.

 

Gir deg beskjed så fort som overhodet mulig imorgen jeg da. Uansett hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test igjen idag! :(

Har du noen erfaringer med den CB digitale testen?

Det er den jeg har tatt.

Nå tester jeg nok ikke igjen før over helgen en gang hvis ikke mensen dukker opp. Det er utrolig slitsomt at ikke noe skjer liksom. Vurderer sterkt å ringe ned på sykehuset for å høre om jeg kan komme innom å ta en blodprøve for å måle HCG nivået mitt. Bare for å få et svar!

 

Har skikkelige mensensmerter også, men ingen mensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått negativt på dem.

Da jeg visste jeg var det så valgte jeg allikevel til en vanlig hvor det blå krysset kommer frem. Siden streken varierer på styrken og da ville jeg se om streken ble svak eller sterk - for å kunne se om det kanskje var stor sjanse å miste.

Ellers har jeg sverget til den digitale før.

 

Jeg skjønner at du er sliten av all ventinga og testinga - derfor håper jeg du snart får et svar som du kan slå deg til ro med.

Hvis du hadde EL 28-29 april og venter IKM mellom 7-10 mai så er du langt over den !!

Kanskje det hadde vært en idé med blodprøve ja...Men det er litt dyrt så - kanskje bestille en slik etter 17. mai....bare for å se om det ikke dukker opp et svar i løpet av begynnelsen av neste uke :o)

 

Etter alt dette så håper jeg at du får en positiv test !!

Håper vi kan treffes snart - og MaybeMe og Piadi.

MaybeMe har trukket seg litt bort fordi hun fikk negativt etter mye testing og hun gikk over IKM etter mange tegn på en graviditet.

Jeg vil ikke at noen skal forsvinne og tenkte kanskje å ha et BIM treff for oss orginale :o) Føles litt spesielt synes jeg å treffes bare oss fire av og til.....

 

Som sagt - mensensmerter er vanlig å kjenne under et svangerskap, uten at det kommer noe. Hadde noe slikt senest i går....blir litt engstelig hver gang, enda jeg vet det er normalt. Sjekker dopapir hver eneste gang jeg går på do.....slutter vel aldri ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for utrolig god støtte. Du har vært en utrolig god person å ha i denne tiden.

 

Kanskje jeg skal vurdere å teste med en vanlig CB neste gang? Får vente å se hva som skjer iløpet av kvelden og imorgen tidlig. Jeg har igjen en GT fra Hurtigtest, så kanskje den er mere nøyaktig. Hvis ikke den er positiv og TR fortsatt ikke kommer, så tar jeg nok en blodprøve ja.

 

Skjønner godt at Maybeme trakk seg tilbake. Huff! Tenker masse på henne for tiden. Hadde vært kjempe gøy hvis vi fire kunne funnet på noe. Tenkte egentlig akkurat på det og vurderte invitere dere alle på grillings hjemme hos meg en gang etter 17 mai. Det hadde vel vært koselig? Kanskje vi skal finne en dato for det?

 

Husker at jeg hadde ganske sterke mensen lignende smerter de andre gangene jeg var gravid, så jeg tar jo alt med et stort smil trossalt. Skal holde deg oppdatert jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo så klart hjelpe deg så godt jeg kan og være der for deg :o)

 

Du kan prøve en vanlig CB og se om den ikke slår ut lettere - vet ikke om digital er følsommere eller ikke.....

 

Hørtes kjempekos med en grillkveld ja :o)

Jeg kan ellers i helger og ukedager, men neste helg så er jeg borte hele helga med jobben pga. et møte som varer fra fredag til søndag på et hotell.

 

Blir så spennende med deg !! Du har jo med å bli lett gravid - så det er jo stor sjanse for at du er det....og denne gangen sitter den nok siden du har fått tungmetallene ut av kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tatt noen ny test enda. Venter til imorgen tidlig antageligvis med å teste igjen. Og da bruker jeg nok ikke den digitale. Idag har jeg enda mere utflod, pluss at det kjennes ut som om jeg har fått soppinfeksjon. Klør litt oppi der sånn innimellom egentlig. Ganske så ubehagelig! Men ingen tegn til at TR har tenkt å komme. Kan ikke en test bare slå ut snart eller den dumme tanta komme?!?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se resultatet imorgen - du har jo enda ikke fått TR !!!!

hehehehe.....så det er jo bra.....

Er ikke det vanlig å få UVI eller sopp når man er gravid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg hadde det nesten alle andre gangene jeg har vært gravid. Så dette er ekstremt spennende. Jeg gruer meg nesten litt til å avlese resultatet imorgen. Hvis den blir negativ igjen ringer jeg nok gynekologen min og spør henne hva hun mener at jeg skal gjøre. Orker ikke gå rundt som dette stort lengre nå altså! Hehehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit - så kan det være hun henviser deg til UL eller sier du må ta blodprøve...

Men vi satser på at du får et positivt svar imorgen og ikke trenger å spørre ;op

 

Vi må jo ha et svar snart !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Ja vi får virkelig satse på det altså! ;o) Nå skal jeg jobbe litt videre jeg da. Får massage kunder her hjemme nå. Godt å få tjent litt ekstra penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit da !!

Må få kommet meg bort til deg en dag, men har vært litt pengelens pga. jobb og da ikke får så mye utbetalt...Så da blir det litt feil å priotere noe slikt fremfor mat og alle de dyre veterinærregningene til katten fremover. Han har ikke fått alle vaksinene en gang og skal kastereres !!

Til å være så liten så er han ganske dyr i drift !! Koster meg rundt tusen kroner for hvert besøk !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse pengene er roten til alt godt og vondt her i livet. Dessverre! Men hygger meg veldig med massage kundene mine. Har vært faste kunder hos meg i lengre tid og har derfor en avslappende tone med de. Lette å snakke med å greier. Skulle selv tatt meg en hudpleie time og slikt, føler jeg trenger å skjemme meg selv bort litt snart. Men har bestemt meg for at jeg skal spandere på meg en hudpleie time hvis jeg tester postitivt denne gangen. Og nye klær og sko! Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sitter jeg og spiser jordbær og fløte. Ble frista fra Skravlesiden...

Egentlig så er jeg ikke særlig fan av bæra - men fløten med masse sukker !! kunne drukket det !!!

 

Så greit med faste kunder som er koselige :o)

Etter alt dette styret så fortjener du det jammen meg også - hver enkelt ting !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg allerede kommet meg på jobben jeg da. Køen inn til Oslo er vanskelig å se ann hvordan blir. Men da får jeg gjort unna det meste og gjort alt ordentlig for en gangs skyld.

 

Tok en test idag tidlig. NEGATIV!!! Pokker heller altså. Men nå ringer jeg gynekologen min og spør henne hva jeg skal gjøre. Orker ikke dette jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ble negativt igjen...så merkelig !!

Gi beskjed når du har snakket med gynokologen....

Kanskje det beste er å ta en blodprøve..

Hvor lenge over IKM er du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått snakket med gynekologen min og hun sa at det antageligvis ikke vil vises på test før 18 mai. Hvis jeg da fortsatt får negative tester og mensen fortsatt ikke dukker opp skulle jeg ringe og få reservert en time til å få tatt blodprøve og ultralyd. Så nå er jeg kjempe spent! Håper virkelig at jeg er gravid! Nå er jeg da 4 dager over IKM. Ihvertfall utifra den lengste syklusen jeg har hatt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig jeg også! Gledergruer meg egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ, men tempen holder seg meget stabil må jeg si. Og ingen tegn til Tante Rød heller. Kjente på livmortappen istad og da kjente jeg ikke det lille hullet lengre. Tror jeg da. Pluss at det var glattere der oppi enn tidligere. Merkelige greier! Må nok kjenne igjen litt senere tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta å analysere tappen fordi den forandret seg så masse. Ble helt forstyrra i hodet.

 

Men siden tempen fortsatt er høy og du er over IKM så er det jo et godt tegn.....Hadde du ikke vært gravid så burde vel tempen gå ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ihvertfall det den har gjort tidligere. Så jeg tar det hele som et meget godt tegn jeg da. Kjøper en ny test tenker jeg, for jeg får ikke tatt blodprøve før til Onsdagen. Leeeenge synes jeg. Så tar en test iløpet av helga hvis ikke TR kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ikke har kommet til helga - da må det være noe !!

Merkelig at du ikke får ta en blodprøve før da - tar ikke så lang tid.

Håper du er gravid !

Jeg er opptatt hele helga med møter pga. jobben så jeg er ikke hjemme før på ettermiddagen på søndag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at jeg begynner å småblø etter sex med sambo. Og det har jeg aldri gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen jente har du sex ?

Jeg har aldri småblødd etter det - men mange har fått det når dem er gravid...For da er det lettere å sprekke noen blodårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...