Gå til innhold

Hebbie! I need help!!! (samme som på BliGravid)


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

Nå er jeg helt forvirra her. Igår morres viste BabyCompen at jeg skulle ha mensen om ca 3 dager, idag når jeg blar de neste seks dagene fremover så viser den kun grønne dager. Ikke noe M tegn. Har skikkelige mensmurringer innimellom også, så jeg tar det jo som et godt tegn. Men har du opplevd noe liknende? Og se disse tempraturene mine da... De hopper jo like mye som en frosk! *fnis, fnis*

 

http://www.fertilityfriend.com/home/120766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo også legge til at jeg hadde røde blinkende dager på BabyCompen den 28 og 29 april. Og det er vel da et tegn på at jeg har hatt EL?!? Men derfor skjønner jeg ikke hvorfor Fertilityfriend viser EL for tre dager siden?!? Kanskje siden temperaturene mine har vært på bærtur?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er jeg på jobb og kan ikke se på temperaturene dine her - fordi siden lagres på hurtiglisten og det er ikke bra.

Hjemme så har pc'en min dødd - er ikke liv i den mer. Men jeg kan se på linken på laptopen.

Det tyyyyder jo bra på at du har fått påvist EL av compen og at den lyser grønt :o) Kanskje du snart får diskolyset !!

Men jeg etter 4-5 dager så skal diskolyset komme.

Hos meg blinka det M lenge fordi jeg måtte jo ta det bort siden jeg ikke fikk den.

Tror ikke tempen gikk særlig opp før etter eller rett før jeg fant ut jeg var gravid - det husker jeg ikke helt nå.

Kan jo være at en slik nettside ikke klarer å forholde seg til mer problematiske sykluser med mye forandringer....

Jeg ville faktisk stolt mest på compen som tar direkte målinger av deg.

 

Du må gi meg oppdatering med en gang det skjer en forandring. Snart kan du jo teste og se om du får noe positivt resultat ??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen min! Ja stoler mere på BabyCompen enn noe annet. Den "kjenner" meg jo... ;) Får bare vente noen dager til, før jeg tar en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig positivt med all denne infoen - håper du er heldig :o)

Så du kan være her inne med meg !!!

Er så spent....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

sender deg babystøv og håper det hjelper !!!! ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk vennen min! Jeg *sniffer* det i meg jeg altså! Håper vi kan møtes snart igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal legge ut en ny tråd med datoer etter 17.mai for et nytt treff.

Håper du kan være med på det...ellers så er MaybeMe og jeg gira på treff ellers i uka for kanskje...oss gamle kjente ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig koselig ut! Slengermeg med jeg hvis datoen passer meg da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig merkelig, men jeg har en sånn følelse av at det dirrer i underlivet mitt. Kjenner det ekstremt godt når jeg sitter. Akkurat som om jeg blir litt nummen der nede. Ekstremt ekkelt egentlig! Og jeg er forferdelig mye trøtt. Har lyst til å sove hele tiden egentlig. Hmmm? Håper jeg får et skikkelig fint diskolys imorgen jeg da. Tenkte kanskje at jeg skulle ta en test imorgen for å se om den blir positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennede om du tar en test - men ikke bli skuffet om den blir negativ. Kan være den blir det etter IKM...men du har mange symptomer....

Kjenner ikke til en slik følelse - men du har jo vært gravid før så da kan du kanskje kjenne igjen noen symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp tatt en test og den var jo da negativ. Men tar ikke sorgen på forskudd for å si det sånn. Igår fikk jeg noen skikkelige stikkinger nederst på venstre side av livmoren. Pluss denne murringen i underlivet som plager meg litt. De tingene kjente jeg ikke noe til de andre gangene jeg var gravid. Kvalmen gjenkjenner jeg og også svimmelheten. Så jeg venter noen dager til, så ¨får jeg se hva BabyCompen sier. Idag viste forresten compen en M på den sjette dagen jeg kunne bla frem til. Og plutselig ble de neste seks dagene gule. Hmmm? Men når jeg blar tilbake på befruktningsoptium dagene lyser og blinker de fortsatt rødt, så da har jeg jo hatt EL?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at den ble negativ, men....vi får se om TR kommer...

Det som er med babycompen er at den regulerer ikke EL før man har fått TR....når den har kommet så vil den gå tilbake og gjøre evt. forandringer. Jeg hadde EL tidligere enn den beregnet etter UL beregning, men den gikk aldri tilbake og forandret på EL dagen da den bekreftet graviditet.

Siden den lyser gult så leser den deg enda og er usikker.

 

Vi får bare vente litt til og se hva som skjer. Litt merkelig at den blinker M så sent - og ikke har vist noen diskolys eller noenting. Det burde den gjort 4-5 dager etter EL - hvis det har klaffet da.

Krysser fingrene for deg vennen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann vet at denne ikke er til meg, men jeg tenkte jeg kunne nå si noe. det at fertilityfriend har satt EL på deg treng ikke værte den rette dagen. Når det er en sånn stipplet rød linje, så betyr det at FF ikke er helt sikker å at du må fortsette å ha regelmessig sex. Etter noen dager nå vil du se om den er satt rett eller om EL ikke har vert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to. Det føles som om mensen er rett rundt hjørnet egentlig, men hver gang jeg sjekker er det bare masse utflod som kommer. Tilogmed hvis jeg "presser" litt på. Håper virkelig at det har klaffet nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel - man får jo masse utflod når man er gravid og føler mensen kommer hvert øyeblikk. Jeg har en slik følelse enda til tider og er redd når jeg går på do fordi jeg føler at jeg kommer til å finne mensblod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var virkelig spennende å se hva BabyCompen kunne vise meg idag. Ble grønt lys og når jeg trykket to ganger på den stor knappen og en gang på - så kom datoen 07.05 opp sammen med gutt, jente og befruktnings merket konstant lysende. Trykket jeg på + kom datoen 29.01 opp sammen med nedkomstmerket, gutt og jente merket konstant lysende. Fortsatt ikke noe tegn til at TR skal komme. BabyCompen spurte etter M idag og da trykket jeg minus. Betyr dette at jeg hadde EL den 07. mai? Er ikke det litt sent da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt merkelig med EL 7 mai ja....når du venter IKM !

 

Du må nesten bare vente litt til og se.......så lenge TR holder seg borte så er det et bra tegn :o)

 

Blir helt gal og forvirret over situasjonen din - håper det skjer noe snart så du får et svar og kan fortsette enn å vente og vente........

Har du billig strips - så du kan teste deg annenhver dag uten å gå bankerott ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du jeg blir da?!?! Har sendt mail til Buena Ventura om dette da jeg synes det er merkelig at BabyCompen kanskje ikke har blitt kjent med syklusen min enda. Får se hva han skriver tilbake.

 

Har ingen billigstrips, så hvis jeg skal teste går jeg nok bankerott tror jeg. Men nå har de tilbud på apoteket på CB sine digitale tester, så kan jo alltids invistere litt kanskje?!? Ellers så har jeg tre tester liggende i skapet nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett dette her !

Men har du opplevd slikt før ? Vet du med sikkert når tid IKM er ? Har du pleid å gå over tida ?

 

Håper du snart får et svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å ha en syklus på mellom 29-33 dager og jeg er på dag 32 idag ifølge babycompen. Og Babycompen spurte etter M idag så da skal jeg få den iløpet av dagen sa han på BuenaVentura. Hvis jeg da ikke er gravid.

 

Får bare å vente å se til imorgen tidlig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror min spurte etter M i en hel uke etter IKM.....

Jeg skal til Sverige en tur i morgen - hvis du får positivt resultat, kan du sende meg en sms ?

Hvis du skal teste imorgen og enda ikke fått TR...

 

Må snart ha et svar om deg - blir gal !! Dette er ikke sunt for meg...

ja - eh...også deg da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når begynte BabyCompen din å gi tegn til sannsynlig svangerskap da? Står i boken at den skal gjøre det på dag 15 etter EL. Men hvis jeg ikke hadde EL før 07 mai, så er det jo ikke sjans for at jeg er gravid. Da blir jo lutealfasen altfor kort. Hmmm?!? Men slik som han fra Buena Ventura sa til meg, så er BabyCompen litt forvirra over de store kurvene mine innimellom slik at det blir vanskelig å vite akkurat når jeg hadde EL. Han sa at det er nok størst sjans for at jeg hadde EL den 29 eller 30 mai. Og da skal den vise sannsynlig svangerskap imorgen.

 

Hvis jeg ikke får mensen iløpet av kvelden eller imorgen tidlig, så tar jeg en test da. Og selvfølgelig skal jeg sende deg en SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holdt seg faktisk til de antall dagene den skullen bruke...

Det virker veldig merkelig med EL 7 mai da...hvis det stemmer så blir nok IKM senere enn beregnet.

Og det høres logisk ut at compen har blitt forvirra over de store forskjellene - den er nok mer beregnet for mer stabilitet...

Så ikke bli bekymra - du får la kroppen din få jobbe litt.

 

Blir spennende imorgen :o) Nå begynte jo mulig svangerskap - etter jeg allerede hatt testet positivt...hehehe....så jeg satt bare og venta på at den viste mulig svangerskap og deretter bekreftelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...