Gå til innhold

Februar: Trønderbataljonen nytt treff?


alvefrøken

Anbefalte innlegg

Hva med et nytt treff i neste uke? Jeg og Åsa+småen snakket om et rent februar-treff siden det var så himla fullt sist. Det var trivelig det også da men, men kanskje litt fullt?

Byhaven klokken ett mandag 15.mai? Skulle vi prøve et annet sted kanskje? Jordbærpikene på torget eller på Solsiden et sted? Noen forslag?

 

Altså mandag 15.mai klokken ett byhaven......... hva synes dere?

 

Ellers er jeg smått og sjekker msn, selv om jeg ikke sitter der pal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig koselig sist altså, men litt mange... tar jo litt plass med alle barnevognene også...

Mandag skal jeg og Sondre på 3 mnd kontroll kl.12 så vi rekker nok ikke til byn til 13... bruker vel litt tid der. Blir spennende med vaksinen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å foreslå onsdag i neste uke jeg, men var jo 17.mai det gitt... Og med det skjønte jeg at neste uke faktisk er litt tettpakket for vår del . Hva med mandag uken etter (den 22.mai)??

Eller ble det litt lenge til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ta 15. visst alle andre kan, men er veldig med på 22. Da kan vi!! Høres ut som det var en bedre dag for Hermissen også..

Gleder oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker på om jeg kan da, men jeg får se;o)

Hadde vært koselig å blitt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har forresten nytt nick. Gamle var Gullunge 180206. Jeg blir gjerne med den 22 på treff. Blir artig å se alle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at jeg må på et møte på jobben ifm tidskonto. Det var synd. Dere får kose dere masse;o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som om mandag 22. er en fin dag for treff. Byhaven er vel et greit sted å møtes. De andre kafeene er liksom ikke helt egnet til å ta m masse barnevogner inn på. Skal vi si klokken 13?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! God plan!

Nå skal vi til Snåsa i bryllup...snakkes Marianne:)...(- ja, vi skal visst i samme bryllup...! Såg mailen din først idag...) Kult!

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...