Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har bare noen dager igjen til termin, og jeg føler rett å slett jeg hater mannen min. Jeg har alltid visst at han var en slask av seg, gidder aldri å gjøre husarbeid eller noe nyttig før det nesten har gått en uke eller to.. men nå, mens jeg har gått gravid har det blitt enda mindre enn det var, og nå som det bare er noen dager igjen så har det absolutt ikke blitt gjort noe fra han i det hele tatt. Jeg har stelt hele huset i denne uka, til den lille kommer til verden, vasket bilen og t.o.m handlet inn diverse barneting. Alt han gjør er å slaske framfor TV'n eller sove..Han jobber jo også, men det er jo ikke bare det han har ansvar for mener jeg.. Jeg har prøvd å snakke med han om dette, men det blir alltid slik at han sier at han elsker meg, og vil gjør alt for meg og alle disse typiske frasene.. også ender det opp med at han begynner smått med f.eks å sette inn i oppvaskmaskinen, bare for å liksom gjøre meg glad igjen, så gir han seg etter det. Vi snakker ikke vidre om dette resten av dagen, og jeg er ingen person som gidder å surmule i flere dager, og er blid igjen neste dag. Så skjer det samme igjen, jeg irriterer meg over det samme, kjefter og maser, og han gjør det han alltid gjør..starter litt med husarbeid, så gir han seg. "så lenge han har gjort en ting"- liksom.. :/ Jeg tror ikke jeg vil ha det sånn noe mere, er så lei. Er det flere som har det sånn? ...mener dere dette er noe grunn til å gå fra han? Det er jo så fryktelig slitsomt, og jeg VET han aldri vil komme til å bedre seg på dette.. Dette har pågått så alt for lenge.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5000257-er-oppgitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
eirrako Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Kanskje ingen trøst, men de fleste menn er som din når det kommer til å gjøre hus-relaterte ting. Et tips: lag liste over dine og hannes oppgaver (og ikke gi han for mye), som han krysser av når han er ferdig. Gjør eventuelt en avtale med han om at dersom han ikke gjør det han skal, får du...tja..500 kroner, eller noe annet som du tror vil fungere. Og så er du beinhard på listene. ???? Hva tror du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5000257-er-oppgitt/#findComment-5000343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 vet du..jeg tror ikke alle menn er sånn! jeg har selv vært samboer med en mann som hatet alt som hadde med husarbeid å gjøre. jeg kjefta og small, han var kjempe flink i 1 uke. så gikk det et par mnd før jeg eksploderte igjen, samme tralten. det blei aldri bedre. og hadde han gjort en ting, så fikk jeg høre det i langsommelige tider. husk at jeg skifter dekk på bilen og sånn der... jeg tror IKKE at alle menn er sånn. han jeg er sammen med nå er helt fantastisk. han rydder, lager mat og vasker bil. ser han at jeg er sliten så tar han ALT!! han er ikke en bortskjemt drittunge som er vant til å få alt lagt i hendene. så klart må man prøve å få ting til å endre seg. alle kan endre seg. og det kan helt sikkert han også. men vær knall hard. dere skal jo tross alt ha en liten baby sammen, du er høygravid nå... babyen kommer og det blir enda mer arbeid på deg.. men jeg vet også at det av og til er kjempe godt å blåse ut. at alt blir litt overdramatisert de gangene man er så lei så lei..så er det kanskej ikke riktig så fryktelig ille.. vi er flinke der altså vi jenter!! stå på og tenk på deg selv.. har du det bra eller ha du det ikke bra;) du klarer deg uansett!! det ordner seg for snille piker:) lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5000257-er-oppgitt/#findComment-5000380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå