Iris9 Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Sist gang jeg tok det så stod det på UL bildet 6 uker + 5 dager men kan man ta det tidligere? Noen som har gjort det? Er så spent på å se om den "sitter". For da er vel sjansen for spontanabort mindre hvis hjertet har begynt å slå (har jeg hørt)??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 var hos gyn da jeg var 6+0(ifølge gyn da...) såg at hjertet slo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg tror man kan det alerede i uke 5, men da erdet ikke sikkert man ser noe, for det er så smått, men i uke 6 bør det går greit. Jeg var da jeg var 7 +0 og da så jeg en bønne med noe som blinket (det var hjertet som slo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg var på ul i 5+5 pga blødninger. Jeg så ikke noe hjerte da. Men på oppfølgingskontrollen 4 dager senere (6+2) så jeg den lille peanøtten med et bankende hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå