♡Linda♡ Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Skulle hatt time hos gynekologen idag, men de ringte å sa hun var syk så fikk dermed ikke time før 7.juni. Er nå 9+4, de vet ikke at jeg er gravid og skulle dit bare for å ta en celleprøve. Men mener å ha lest et sted at man må ta celleprøve innen de 12 ukene? stemmer dette, eller er det bare meg som roter. Vil da være 13+5 når jeg skal til den timen.. er det noen som vet? Er rutinekontroll. Nesten 4 år siden jeg har gjort det sist. Fikk ikke gjort det hos legen av litt ulike grunner, derfor fikk jeg time hos gynekolog... men får bare ringe imorra å høre kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Linda♡ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Da fant jeg svar på spørsmålet mitt... ringte idag og de sa at man ikke skulle ta celleprøve etter 3 mnd, da var det riktig det jeg hadde lest.. Fikk da tidligere time.. godt jeg ringte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Det var bra :-) Sikkert mange som lurer på det samme. Selv er jeg relativ flink til å ta det hvert 3. år, som er anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå