Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestandig hatt relativt stabile sykluser, har variert bare mellom 28 og 30 dager. Ved sist IKM så kom ingen mens men tre dager senere så begynte jeg å få litt brunlig utflod, (hadde IKM 21.04). Dette varte i ytterligere tre dager før jeg begynte å blø masse og dette varte i to,tre dager. Hadde også en del graviditetstegn, småkvalm, tissetrengt og ekstremt humørsyk. Har til opplysning aldri spottet før mens.

Lurer da på om dette kunne ha vært en såkalt kjemisk graviditet?

Prøver nå da å finne ut når jeg har EL igjen med å ta tester, men den lar vente på seg.

Noen som har opplevd dette, og når retter isåfall kroppen seg igjen? Blir EL bare forsinket med en uke da eller?

Er litt rådvill her

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4999838-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det glemte jeg selvfølgelig å skrive. Tok to tester tre og fire dager over IKM, begge to var veldig svakt positive, men såpass svake at jeg ble litt usikker. Tok en til et par dager etterpå og den var klart negativ.

Nå aner jeg liksom ikke når jeg har hverken EL eller IKM.

Vært borti det samme? Takk for svar foresten.

Det der var det samme jeg hadde i mars og trodde det var kjemisk. Men legen sa at hvis du får positiv test er det SA... så kansje du mista da? en strek er en strek, så du var nok gravid ja... Jeg fikk svak strek en dag, negativt den neste, så kom blodet et par timer etter, jeg dro til legevakta og hun sa det sikkert var SA.

Hmm, ja, noe måtte det vel egentlig være. Har ei tulle fra før og streken på første testen da var like svak den. Trodde kanskje ikke det ble kalt SA så tidlig.

Ordnet kroppen opp selv da eller, og tok det lang tid før du fikk EL igjen?

Ordnet opp selv kroppen, er jo så tidlig. Fikk el som vanlig, regnet første dag SA som første dag i syklusen. Men gå til legen hvis du får sterkere smerter, feber, dårlig allmenntilstand o.l... hvis ikke skal det være greit.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...