Gå til innhold

Nei nå ble jeg i tvil her... ("Slankespm"-samme som sk.s)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her hørt om Ultra Shape? Det er en fettfjerningsmetode hvor ultralyd brukes til å knuse fettcellene. Fettet transporteres ut av kroppen etter et par uker som ved vanlig slanking. Jeg har vurdert å prøve denne behandlingen, men har vært usikker med tanke på hvor avfallsstoffene "blir av", og om de kan komme i melken. I så fall blir det ikke aktuelt så lenge jeg ammer. Jeg skrev mail til disse folkene, og legen sa at jeg fint kunne gjøre dette mens jeg ammet, da "giftstoffer transporteres til ditt rensesystem og ikke via blodet".

Selv er jeg ikke helt sikker på hva dette egentlig betyr, hva er rensesystemet?? Er det ikke derfor man skal ta det rolig med slanking mens man ammer- fordi giftstoffene skal skilles ut??

Håper noen har litt peiling.....

Hilsen en desperate housewife ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville aldri gjort dette når jeg ammet! Grunnen til at man slanke seg forsiktig når man ammer er fordi slagg og giftstoffer ligger lagret i fettvevet og når disse depoene minsker i størrelse frigjøres disse stoffene. Ville derfor ikke turt det her nei, uansett hva de sier, de vil jo bare tjene penger..

Skrevet

Ja det er det som er, de vil tjene penger... Jeg har bestemt meg for å vente til ammingen er ferdig ihvertfall, og vurdere det på nytt da. Får bare shake the bacon imellomtiden. . Hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...