selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Testa positivt forrige uke Det vil si at like over jul en gang så blir datteren vår storesøster og jeg blir tobarnsmor! Gleder meg vilt!!! Så hei til alle dere andre, her er jeg! Eller... vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann!! Gratulere masse, og velkommen hit ) Lykke til, og kos deg masse i tiden som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Velkommen skal du være!! Håper du får noen fine uker her inne! Skriv deg opp på terminlista etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomio Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2006 hvor er terminlista? husker ikke helt dette fra forrige gang jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mensana Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Velkommen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå