Gå til innhold

pappa med på UL???

fresh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min ble rørt til tårer når han fikk se babyen på UL skjermen.. ;)

Dette er jo en god mulighet for kommende fedre å få se babyen.

Vi kvinner har vår spesiell kontakt med babyen gjennom svangerskapet, vi føler og kjenner at det virkelig er no levende der inne. :)) Det får ikke fedrene oppleve, så ta han med på UL. :) Det er en kjempefin opplevelse å ta med seg. :)

Annonse

Kan hende min sambo har en veldi grei arb.plass, men der får han fri til å være med meg på alle svangerskapskontroller, ultralyd og jordmortimene... Han har til og m vært m meg til legen utenom dette (har legeskrekk!!) Men han vil også være med når det gjelder barnet da, er jo ikkje kver dag en skal bli pappa!!

Selvfølgelig er det i arbeidstiden. Det må jo han forstå... det er jo ikke en hobbystue! Og sef. får han fri av arbeidsgiver for å være med på dette. Kanskje ikke med lønn det vet jeg ikke. Personlig tok jeg bare fri og ga blaffen i alt som har med lønn å gjøre. Dette var noe jeg ville være med på! Og angrer ikke et sek på det. Helt unikt å sitte der på siden av kjæresten å se på barnet vårt i magen. Jordmora var også kjempe flink til å forklare og vise... masse gøy og se!!! Om han ikke kan skjønne at barn kommer til å innebære at vi må noen ganger ta fri fra jobb, så bør ha skjerpe seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...