Gå til innhold

En eneste lang kynner?

Anbefalte innlegg

I dag føles det ut som om jeg har hatt en eneste lang kynner.. Sto opp og spsite 3 skiver med hvitost og syltetøy.. og etter det har jeg følt at jeg har hatt en eneste lang kynner.. pleier egentlig ikke kjenne så mye til kynnere, bare regner med at jeg har det når magen blir stram.

Men magen har vert stram i hele dag...har følt meg uvel, rett og slett. I ettermiddag hadde jeg skikkelig vondt i magen, helt øverst..som en vond mageknip. Og i kveld er som om magen skal sprekke.. Er så stramt og ubehagelig!! Ubehagelig å trykke på magen.

(Pluss at jeg har hatt den helsikkens (sorry) halsbrannen i HELE dag! argh..)

Noen andre som har hatt en sånn dag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4999404-en-eneste-lang-kynner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn i natt, våknet av sinnsykt vond kynner som ikke ville gi seg, og det kjentes ut som om jeg skulle sprekke. Jeg stod opp og gikk rundt på stuegulvet og drakk to glass iskaldt vann. Tror det bare var luftsmerter og kramper, og mot kramper kan det å drikke kaldt vann fort hjelpe. Kynnerne gikk over etter tre kvarter, heldigvis!

Annonse

ja det kan du sikkert. Men prøv heller Titralac (ta en tablett sammen med noen slurker vann så blir du bra med en gang). Og det er god smak på de om du skulle smake på de da.. Bedre enn alle de andre tablettene som du må tygge eller suge på, som i tillegg SKUMMER.. Æsj!

:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...