Gå til innhold

Juni: Nå har vi begynnt å prøve på nummer 2:)

cec26

Anbefalte innlegg

Så skal bli spennende å se om det går like fort denne gangen eller om vi må vente litt... har alltid ønsket meg 3 barn.. to tette.. og en attpåkladd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da:-)

Jeg hadde ikke orket å gå gravid så raskt etterpå..Syns du er tøff jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette blir spennende. Og vi her inne forventer selvsagt å få høre resultater! :D Vi drev og fleipet en stund her om at neste barn skulle komme ca 9 mnd etter bryllupet, men ser nok ikke for meg at det blir en realitet. Jeg mener vi bør ha litt bedre tid før vi kan sette i sving med neste. Passer dårlig i forhold til jobben til typen nå i disse tider, og vi vil heller vente til det er roligere tider for han med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Det blir sikkert 2 -3 år der det er slitsomt, men jeg har en søster som er 2 år eldre enn meg.. og det er helt topp:) vi er nesten tvillinger.. både mamma og pappa har søsken som skiller 20 mnd og 13 mnd på de. så det ligger i familien og ha tette barn..hihi..

Skal oppdatere dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har to søstre som er yngre enn meg...5 og 7 år yngre, og jeg kjenner ingen som har så tette søsken-bånd som oss...så om man har 2 år eller 5 år mellom, tror jeg har lite å si for om forholdet skal bli bra eller ikke så bra...Det trøster jeg meg litt med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:) Jeg gleder meg masse... , jeg tror når man er voksene eller større så har man glede av sine søsken uansett aldersforskjell.. om det 10 år eller 1 år.. så det har nok ikke så mye si.. men vi alle har forskjellige ønsker her i livet.. har en vennine som har et barn og vil aldri ha noen flere.. det kunne jeg aldri tenke meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennede da...:) Hadde jeg ikke hatt 2 tette fra før ville nok vi også ha prøvd på nytt om ikke lenge.. Men nå vil vi vente litt..(3 år) før vi prøver på nr 3... Men da er det slutt.. Lykke til !!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende :-)

Vi hadde også vært i gang med prøving visst alt var "på stell" men jeg må ha fast jobb først også leiter vi etter hus (trenger sårt større plass)

MEN når de 2 tingene er iboks blir det små søsken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan. Vi har vel egentlig prøvd siden september-oktober vi. Skjønte vel at det kom til å ta si tid, og det har det jo gjort. Har alltid ønsket meg to tette, tror barna vil ha mye glede av hverandre når de er små.

Har sett deg inne på Bligravid ja, men visste ikke at du hadde en junisneip fra før du også. Kanskje vi får nr. 2 samtidig også da, hadde vært litt gøy.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei pikemor:) Kjenner deg igjen ja..hihi.. jeg har spådd deg også.. ja, tror vi blir gravide ganske så likt.. så gøy:) Jonas er født 28 juni.. ja, det blir knall bra med to tette.. sikkert mye å gjøre de første årene.. men det er greit.. ønsker meg totalt 3 barn jeg da.. men den 3 får bli en attpåkladd...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare håpe spådommen slår til da:)

Tulla mi er født 3. juni...kjenner flere med to tette og alle sier at man får igjen for litt slit det første året. Tulla har vært veldig snill hele tiden, så satser på en til av den typen.. he he .. kan bli sjokkert der..men pytt.

Drømmer om 3 jeg også, men jeg får ta en i slengen her, så får vi se.

Satser på februar-klubben til neste år da tenker jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at flere her inne får (prøver) barn igjen. Ligger nok litt foran deg, er 18 uker på vei. Men tette barn er bare fint. Har to tette fra før, synes ikke det var et slit og de hadde og har så mye glede av hverandre. Førstemann er født i juni og nummer to i oktober, og jammen ser det ikke ut som om det blir slik denne gangen også. Hennie er født i juni og terminen er i oktober. Men denne gangen blir det tre tette, Hennie sin storebror er 1,5 år eldre enn henne, og nå får hun en lillesøster eller lillebror som blir ca 16 månder yngre enn henne. Kommer babyen litt før tiden får jeg tre barn på tre år, fem barn på litt over 7 år og alle før jeg fyller 27. Og alle er med samme pappaen.(Mange blir overrasket over det, siden jeg er såpass ung og med så mange barn)

Vi gleder oss kjempemasse alle sammen, har alltid ønsket oss mange barn.

Lykke til, håper det "spirer" fort hos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) ja, det var utrolig imponerene:) syns du er flink jeg..HAr du vært på ultralyd enda da? Jeg venter mensen til lørdag.. så det blir spennnedne å se.. føler meg veldig gravid da:) hihi... det hadde vært gøy med en liten jente denne gangen.. men det viktigste er at alt er bra og at babyen er frisk:) men jeg gleder meg til å bli gravid igjen jeg:)

Du må ha masse lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing her bare.... Ja, jeg må virkelig si jeg synes du er kjempetøff som har fått fem unger på så kort tid. Det er godt å høre at du også har samme pappaen til dem. Du er virkelig flink, Tr@mpe!

Lykke til med svangerskapet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...