Gå til innhold

Juni: babysitter.


skrulla0

Anbefalte innlegg

e det noken som he kjøpt babysitter?i so fall ka slags he dokke kjøpt?vanskeli å velge.det e so monge ta dei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt super nova digital babycall... har ingen erfaring frå tidligare men den skulle visst vera veldig bra ifølge "butikkdamo" på reflex:) kr 1299,- litt dyr men da e jo babyen verdt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gå inn på tv2 hjelper deg sine sider der har dem testet baby sitter og den som var best i test kosta ikke mer en 400-500 kr

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testen i foreldre og barn også. Jeg kjøpte det nylig så tror det ennå er i salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phillips sin.den får du kjøpt på expert til 799.-best i test på tv2 var en fra clas olson til ca 500kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en med kamera vi da, slik at vi kan se babyen:)

Var vel egentlig mest for moro skyld. Har ikke fått testet ut om den er noe bra ennå, men om den ikke er det, kommer jeg vel til å kjøpe en annen! Til og begynne med skal junior sove på samme rom som oss, og ellers så er barnerommet vegg i vegg med både vårt soverom og stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en test vinner, Super Nova - Den kom ikke best ut i foreldre & Barn testen men den er super for mitt bruk... mange venner som bruker den og har du muligheten til å ta en tur til Svinesund så får du den billig... 850 NOK på Happyland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Doro BM35. Kostet 399,- på BabyShop. Den ble etter min mening (etter å ha lest mellom linjene på TV2 hjelper deg) beste kjøp...

 

Hadde før testen tenkt til å kjøpe SuperNova. Men den fikk mange strekmunner, og kostet 3x så mye som Doro sin...

 

ps. den som vant testen (med 0,03 poeng forran Doro sin) var Topcom PMR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem av de to som kom best ut i test på tv 2 var mulig å bruke uten ledning? Som f.eks ute i vognen.. For det var jo bare en av dem..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. det tenkte jeg ikke på...

 

Doro krever strøm til babydelen, mens alle de andre også gikk på rent batteri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsa.ikkje enkelt å vite ka en skal kjøpe.det finst so monge sorta.ei vennine av meg har philips og er fornøgd me den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte doro sin til 700.- da har vi baby enheten som må stå i støpslet på barnerommet å 2 valky talkier, der det går ann å stille de inn så de også kan bli babysittere, (kjekt siden jeg vil ha en i vognen ute også)

vi kjøpte først vinneren i testen, men fant fort ut at det var ikke noe for oss siden babydelen måtte stå i støpselet, å da ble det litt upraktisk å ha med seg den ute i vognen...

700.- synnes jeg er en ok pris med tanke på hva jeg fikk med...

 

;0P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har babysitteren etter guttungen fra 2 år siden. Det er en Philips... den gule på testen fra tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kar enn fe kjøpt doro sin da?bur i ei lita bygd so d e kje alt do finst her.lyte vel te ålesund.lure på å kjøpe philips sin.d hadde dei i bygda .to forskjellige.den eine kosta 899 og den andre 1199

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...