Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Har ei jente på 15mnd og fant ut idag at jeg er gravid igjen,det blir spennede! Så da er jeg tilbake hit,men er jo "ny" gravid,så lenge igjen ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei, jeg fant ut i går at jeg var gravid igjen..og bare 8 mnd siden jeg fødte datteren min...har en på 4 også fra før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie og thea sin mamma Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Så koseli da,ønsker deg lykke til.Vi har mye å se fram til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har en gutt på 8 mnd og er gravid igjen..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er nok en del av oss her inne med forholdsvis unge barn/babyer... Jeg har en sønn på 9 mnd og er nå gravid i 5.uke med nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Hermer dere etter Britney Spears ;op Hun er også gravid og har en gutt på 8 måneder...heheehehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan blir det med permisjonspenger hvis dere ikke rekker å jobbe mellom permisjonene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 10. mai 2006 #8 Del Skrevet 10. mai 2006 Så artig! Er i akkurat samme situasjon som deg.. Har en datter på 15mnd, og jeg fant ut i går at jeg er gravid igjen.. Har foreløpig termin 15.jan, så vi får se hvordan dette går..) Blir spennende! Chris83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #9 Del Skrevet 10. mai 2006 Om det er under 4 mnd mellom permisjonene så trenger man ikke jobbe for å få samme permisjonspenger som man har nå. Jeg får 3 mnd mellom 1. og 2. permisjon, og siden vi ikke har fått barnehageplass tenker jeg å si opp jobben og gå hjemme. Ringte trygdekontoret og hørte og fikk til svar at 6 av 10 siste mnd gjelder (permisjon teller som arbeid) og at jeg derfor får det samme som jeg har nå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå