Gå til innhold

Oktober: Noen fra Tønsberg-området som har vært på ultralyd i det siste...


katoes

Anbefalte innlegg

Har skjønt at det er flere fra Tbg området som har vært eller skal snart på UL i disse tider...

Jeg var der idag. Alt sto bra til med den lille. Det vare så deilig å se. Blir mye roligere innvendig når en får det bekrefta. Terminen ble flyttet fra 11 til 15 oktober. Og damen syntes hun kunne se ei jente der inne. Hadde vært moro det. Har en gutt fra før. Men vi tør ikke stole helt på det enda. Kommer nok til å ta en tur på privat 3D UL.

Hadde vært moro og høre om åssen det har gått med dere andre fra distiktet også etterhvert... Lykke til til dere som ikke har vært der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei katoes

Jeg var også på UL i på SIV i går

tremin min ble endret fra 7 til 8 oktober. Dama som hadde ul var veldig ok, og pga av for tidlig og vanvittig rask fødsel forrige gang skal jeg få ny UL i uke 29

Hun mente hun vistte hva som lå der inne, men vi ville ikke vite. Vi har en jente fra før. Mannen min mente ha kunne se en tut, men jeg tar det med en klype salt. Tror kanskje ikke vi klarer å holde oss på neste UL, og kommer da til å spørre hva det er

Hvor gammel er sønnen din??

 

Vi prates nok mer her inne fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere begge, så flott at alt var bra:)

Jeg har min time fredag, dagene snegler seg av sted. Håper alt er bra med min lille å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av mannen min var med kona på ul på SIV i går og da fikk han 3D også, uten at de ba om det. Dette kan være nytt utstyr på ny avdeling, men det virket ikke som du fikk tilbud om det katoes. Det var litt rart. De måtte betale for bildene, men det er jo greit nok. Det akn være vi måtte det sist ved vanlig ul også, det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Morida.

Gutten vår blir 2år i juni han. Gammel er dattera deres?

Vi ville vite hva vi fikk sist også vi da. Men det måtte to ekstra UL privat for å være helt sikker. Klarte ikke la være å spørre denne gangen heller. Vi er nok litt nyskjerrige vi.....

Hvor kommer du fra egentlig?

 

Hei m vestfold

Vi fikk ikke tilbud om 3D vi nei. Vi får nok betale for det ja...

Skjønner egenlig ikke hvorfor de ikke bruker det hvis de først har utstyret...?

Ang. bildene... vi fikk med 3 bilder hjem og betalte 30kr.

Litt morsomt var det at baby`n "vinka" til oss.

 

Hei Nicita

Lykke til på fredag. Gleder meg virkelig til å få referat fra den store begivenheten. Tenker du gleder deg ja. Det har du all grunn til også

 

 

Snakkes folkens

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Datteren vår ble 2 år nå i slutten av mars. Jeg kommer egentlig fra Oslo, men bor nå her i sentrum i Tønsberg

Dere da?

 

Vi er jo ganske mange fra TB så det blir vel et treff i løpet av sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Morida70

Da er det ikke store alders forskjellen på barna våre.

Vi bor på Torød, forholdsvis langt syd på Nøtterøy.

Hadde vært veldig moro å fått til et treff med oss fra vårt distrikt i løpet av sommeren. Jeg er klar jeg Men er desverre ikke flink til å dra i gang sånne ting. Men jeg blir veldig gjerne med.

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen katoes

Folk har vel sikkert fullt opp med jobb og fridager i tiden fremover, men jeg vi tro at man etter ferietid, har litt mer tid. Da det nærmer temin blir nok flere sykmeldte (iallefall noe) og man har behov for å noe å gjøre.

Forresten er jeg 50% sykmeldt nå (pendler til Oslo), og det blir litt slitsom i lengden.

 

Prates!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen Morida70

Det er nok mye som skjer nå fram til sommern. Satser på å jobbe fullt fram til ferien. Har foreløpig ikke så mange planer for ferien. Satser på veldig mange deilige dager på stranda. Når ferien er over så spørs det om ikke det blir en sykemelding altså.... Spørs om jeg ikke blir mer til bryderi enn til hjelp på jobben da. Så vi kan godt satse på et treff etter sommer`n. Nicita 73 var også klar for et treff. Det finnes sikkert flere også. Blir moro å treffe disse folka vi har skrivi med. Kansje noem til og med kjenner hverandre....?

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...