Gå til innhold

Mamma gruer seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 5 mnd nå og jeg har ikke vært en eneste dag uten henne enda..Det meste vi har vært fra hverandre er bare noen timer mens mamma var på spa og da var hun hjemme med pappa og det var liksom greit...

Men nå skal hun til svigemor til neste helg og være der fra lørdag til søndag og gjett om jeg gruer meg....

Tror nesten jeg er mer avhengig av henne enn hva hun er av meg...Vet jo at det kommer til og gå bra men.....

Flere som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du går gjennom, men trøst deg med at jo lenger du venter jo verre blir det.

Tenk deg hvor godt det er å få litt tid alene, man må få være noe annet enn mamma også(man trenger litt tid alene)

Det gjør kjempevondt, men begge har bare godt av det:)

Skrevet

Uff jeg vet dette og takk for gode ord....

Skrevet

Ja dette er helt normalt! Akkuart sånn ahr jeg det også, ohg mange med oss!! Jeg har heller nesten ikke vært borte fra lillegutt, bare to "fester" men han sov hjemme så et ble ikke en hel natt...Og han er nå snart 10 mnd! Blir nok bare værre jo lenger man venter...Og nå til sommeren skal jeg også være flink og være litt borte fra han...

Det går nok kjempebra! Kos deg du:o)

Skrevet

oi da hadde jeg også grudd meg ja! min er 4,5 mnd og jeg har heller ikke vært mye borte fra han. Siden jeg ammer blir det kun to-tre timer sammen med pappaen. Min mor har også hatt han en times tid, men det er alt. Jeg har ingen planer om å overlate han til noen andre en hel natt med det første nei... men det er jo klart det går bra da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...