Gå til innhold

Farge på barnevognen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har gråblå og sand. Ville ha svart, men levrandøren sendte feil. Jeg gadd ikke å klage for jeg syntes egentlig den var finere. LItt lekkert med sandfargede detaljer, spes siden trekket inni er lys sandfarge.

Noe med at det ikke blir så hardt til det delikate lille nurket.

Jeg har svart Simovogn med sølv/reflekskanter. Syns det er den fineste vogna selvsagt - og veldig praktisk med tanke på rengjøring. Dessuten er det en farge jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei av. Hadde veldig lyst å kjøpe turkis Urban Jungle vogn - den er råstilig, men tror nok jeg hadde blitt litt lei av den + at den falmer fortere.

Men hver sin smak =)

Er veldig smak og behag det der.Men vi har valgt mørk blå.(teutonia mistral)Synes det er en så tidløs og fin farge,at vi sikkert kan bruke vogna til neste mann også!:)Fargen er itillegg lett å holde ren!Har funnet ut at hvis vi setter mye penger i en dyr og ny vogn,er det jo greit at den holder en stund..

Annonse

Synesogså svart barnevogn er litt trist, men det må jo være opp til den enkelte selv å velge. Det har jo ingen praktisk betydning. Vår vogn er mørkeblå med røde og sandfargete striper i rute (om du skjønner) - litt sånn skotske tern. Synes den er kjempefin og passe både til jente og gutt. Den er 2 1/2 gammel nå og fargene er helt som ny selvom den er flittig brukt hver eneste dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...