Gå til innhold

Er bare så lei! (litt langt, men må bare få ut)

Anbefalte innlegg

Skal heldigvis på sykehuset torsdag kl. 10.40. Jordmor regnet med at de da ville sette meg igang. Hun sa i dag at hun ville ikke vente til neste uke i alle fall. Ligger nå på 38 cm. på sf-målene, og er "liksom" bare 38 uker på vei.

Jeg vet at jeg allerede er på overtid, om enn bare snakk om 5 til 6 dager så vet jeg at dette er overtid. Jordmor ville ikke sjekke modning selv om vi hadde avtalt dette på forhånd, hun kunne heller ikke ta meg i mot før 23 mai igjen. Hvordan skal man tolke det når man først får høre at jeg ikke burde gå til neste uke, samtidig som dama sier at hun vil gjerne følge meg opp de nærmeste dagene, men allikevel ikke har time før 23 mai????????????????????

Altså, jeg kommer ikke til å rikke meg ut av kvinneklinikken på torsdag før noen har sjekket modning, strippet meg eller lagt meg på drypp!!! Jeg prøvde å gå trapper (som så mange har fortalt meg nå), men det er tungt med en stor STOR mage, så det ble to ganger opp og to ganger ned, vi bor i første etasje av et terassehus med seks etasjer. Rista voldsomt i beina etterpå! Er fristet til å spørre kjæresten min om vi vær så snill kan ha sex, men han har bjørkepollen allergi og er utmattet, det ville vært ren og skjær vanvidd å prøve å få til noe som hadde vært godt ellers i livet..

Jeg har gått tur i dag også, men hvor langt kan en overhøygravid kvinne gå uten å svime av?? Har tenkt på lakserolje, men siden jeg ikke vet hvor langt modningen har kommet så tør jeg ikke det.. (dette var faktisk et tips fra den ene helsesøsteren på helsestasjonen som nevnte for meg)..

Nei!! Jeg vil bare få beistet ut så jeg kan få slappet av og nytt tilværelsen igjen, sammen med min nye datter!!! Har tenkt å bruke mest mulig tid på sykehuset etterpå.. TRenger sårt å hvile!!!!

Fortsetter under...

krysser fingrene for at noe skjer snart ! Når der terminen da?

Prøv å få hvilt deg mest mulig nå istedenfor å gå trapper m.m det hjelper nok ikke hvis babyen ikke har tenkt seg ut! Det eneste som hjelper og som ikke er skadelig på noen måte er sex ifølge flere jordmødre..

Jeg kan trøste deg med at du er ikke alene. Jeg er også kjempe fortvilet om dagen. Jm strippet meg i går og satte akupunktur, men ingen rier bare masse vondt (svir og stikker) Trøtt og sliten i varmen. Store sf-mål og alt føles så tungt. Dritt

Vi får krysse fingrene for at ting skjer snart. Jeg håper virkelig de setter deg i gang til torsdag.

Lykke til:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...