Gå til innhold

JEG ER GRAVID!!!!! JIPPI!!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det går nok bra! Har jo kommet så langt, så skjønner ikke hvorfor jeg er så engstlig.. Var utrolig tøft når jeg mistet, det sitter veldig igjen!

Men nå har jeg kjent jenta mi i 2-3 uker! =) Ikke så mye i begynnelsen.. Men så kommer henne med noen ordentlige smell her, hehe! I går kunne til og med bestevenninnen min kjenne henne utenpå magen!! =) Hun er en livlig liten jente! =) De to-tre siste dagene har hun virkelig sparket for seg her, hehe! Det er jo så kos! =)

Nei, jeg slapp heldigvis unna kvalmen! =) *Lucky me* På en måte har svangerskapet, hittil, gått nesten FOR lett, hehe! Har ikke vært plaget med noe, liksom! Og jada, her er det kommet mage ja, hehe! Man begynner å se det og folk kommenterer det.. Syntes det er kjempe morsomt! =)

Du da? Noe kvalme enda?

Klem! =)

Så heldig du er!! Jeg er jo også veldig redd for å miste igjen :( tror det er sånn som sitter igjen hos alle som har mistet...men jeg er ganske så sikker på at det skal gå bra denne gangen!!

Slet noe voldsomt med kvalme forrige gang (før jeg mistet) allerede fra uke 4-5 men nå har jeg ikke merket noe, bare at jeg er litt sliten da

Må være gøy å få mage. synes folk det er rart? (iom at du er ganske ung).Har du msn forresten?

klem fra

Ja.. Både negative og positive!De fleste er ganske skeptiske faktisk.. "Er du ikke altfor ung?" osv.. Men jeg bryr meg lite om sånne kommentarer, visste jo på forhånd at det finnes sånne folk her i verden!

Jeg syntes det er kjempe morsomt med mage, gleder meg til jeg får sånn ORDENTLIG mage, hihi! =)

Ja, har MSN.. [email protected]

Klem! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...