Gå til innhold

Blødning...


♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

HEI!

 

Litt smønervøs her nå. Er 6+2 dager på vei, og har plutselig idag blødd litt...og nå har jeg krampevondt i magen. Noe galt? Har ellers vært i svørt god form hele tiden, med unntak av litt hodepine og svimmelhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er sikkert ikke noe galt men jeg tror jeg ville kontaktet legevakt for min egen del. bare sagt hvordan du følte det og spørre om det kan være noe eller om dette er normalt. lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Takk for tipset! Ringte nå, men på legevakta i Fr.stad er det "bare" grinete sykepleiere som jobber, og ho svarte bare at jeg skulle ta det med ro... Ble ikke så veldig beroliget av det egentlig... Huff, kanskje bestille privat GU i morra. Fastlegen nekter å gi meg henvisning, mener de har så mye å gjøre på GU-poliklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komme til vaginal UL på sykehuset ,da jeg var 5 uker på vei og fikk blødning. Skal dit på kontroll igjen om 2 uker. Bare ring gynekologisk på sykehuset du hører til. Du skal egentlig ha henvisning fra lege, men tror de pleier å være ganske greie å ta deg inn uten det og, jeg trengte det ikke hvertfall. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...