~falck~ har fått baby! Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Jenta mi er 4 mnd og jeg er helt uerfaren på barneområdet... Også lurer jeg på dette med feber hos barna nå som det er så varmt. Hvordan ser/kjenner jeg at jenta mi har feber?? Hun er så varm - selv når hun ligger med tynn pysj i vogna å sover nå. Formen er som vanlig, men hun er såå varm i hodet!! Ikke spes. varm i nakken eller på magen. Har ikke lyst å "plage" henne med måling heller når jeg ikke har noe "mer" å gå etter.. Jeg vet at de små skiller ut varme gjennom hodet og at det er mulig derfor hun er så varm der,, men blir jo så bekymret av den minste "ting" Hvordan har tegn på feber hos deres barn vært?? Tusen takk for svar:))
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Se på innlegget "trenger råd om feber. ..."
~falck~ har fått baby! Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2006 Har sett dette,, men er ikke det samme jeg spør om...
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 OK da. Men som sagt, babyer får feber ofte og kanskje uten tilsynelatende grunn. Så lenge de er i god allmentilstand, dvs. spiser og drikker og er "våkne",så gjør feber ingenting. Synes du hun er varm, ta av dyna og legg over et teppe istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå