1963 Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei alle flotte damer. Først av alt må jeg få gratulere alle som har fått positiv test den siste tiden. Det er gledelig å lese! Jeg har ikke så mye tid til å skrive og er bare innom en gang iblant. Men jeg prøver å holde meg oppdatert om hva som skjer her inne. Ikke sikkert så mange av dere husker min historie. Jeg har vært veldig treg med å komme meg på UL/utredning. Har tatt boldprøver for en god stund siden, som var helt fine. Nå i april hadde jeg min 4. SA og da kom jeg meg endelig av sted for å få tatt en UL. Jeg vet det er et par andre her inne som også går hos dr. Trolle. Har gått hos han en stund, og i likhet med det jeg har lest fra dere andre, er jeg enig i at han er en veldig hyggelig og flink lege. Vell, han sa at alt var i sin sjønneste orden! Jeg ble jo veldig glad for å høre det. Jeg er 42 (blir 43 i år), så det begynner jo å haste litt. Det er barn nr 2 vi prøver på. Legen sa videre at problemet mitt var jo ikke å bli gravid, men å holde på det. Så jeg har nå fått Crinone -vaginalgel. (Progesteron). Jeg har tidligere brukt den man smører på huden, men legen sa den var ikke god nok. Så nå er det bare å vente på en ny positiv test. Jeg har ikke fått mensen ennå etter SA'en i april. Kanskje slipper jeg å få den.... Det er lov å håpe. Vell, dette ble en litt for lang oppdatering fra meg. Men i kveld har jeg litt tid for meg selv forann PC'en. Ha en fin kveld dere også. Deilig at sola er her:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4998112-siste-nytt-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei 1963 =) Så bra at du har fått bekreftet at alt er i skjønneste orden med "babyfabrikken" =) Du har vel ikke hatt det så lett etter den siste SA`n...? Men godt at du er i gang igjen ;o) Det er jo også godt å få noen gode råd av gynekologen, og at du nå har fått ett "hjelpemiddel" som forhåpentligvis er løsningen. Får håpe denne tanta har mista veien, og ikke finner tilbake igjen før det har ploppet ut en baby =) Du får si fra om det er noe nytt da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4998112-siste-nytt-fra-meg/#findComment-4999577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei, så hyggelig å øre fra deg igjen! Har lurt på hvor du var! Det er utrolig sterkt av deg at du ikke gir opp, honnør til deg!! Jeg går til Trolle og er veldig fornøyd, så jeg tror han er et bra legevalg! Håper så inderlig du får det til, det unner jeg deg virkelig. Den som intet våger intet vinner vet du! hilsen fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4998112-siste-nytt-fra-meg/#findComment-4999803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå