Gå til innhold

Gleder oss så masse!

Vintergull :)

Anbefalte innlegg

Og jeg holder på å dø, for jeg har såååååå lyst til å fortelle hele verden at vi venter vårt første lille gull, men så er vi litt usikre på når vi skal fortelle det... Jeg har regnet litt feil på terminen så jeg trodde jeg bare var 6+5, men etter terminkalkulatorene på barnimagen og babyverden så er jeg 8+2 =) Gikk nesten glipp av to heile uke her vi. hehe. :/

Uansett....

Noen tips angående å dele den gode nyheten?

Fortsetter under...

Vi ventet til ca uke 12 med førstemann for det var det som føltes riktig da. I går fant vi ut at vi venter nummer to og er 4+3 på vei. Altså rimelig ferskt, og denne gangen klarte vi ikke å vente med å fortelle det til det nærmeste venneparet vårt. Familien får nok vite det i løpet av uken. Vi har et vennepar som har to nydelige barn, men også gjennomgått noen tragiske spontanaborter. For dem har det vært helt naturlig å være åpen om det. Det er jo litt trygt og godt å få støtte fra dem rundt seg. Som regel går jo alt bra og hvis du har lyst til å fortelle det så syntes jeg du skal det. Hvis du er usikker så kan man jo bare vente..... Jeg gjorde jo akkurat det samme selv ;-). Kan nok hende man har et mer avslappet forhold til det andre gangen..... Uansett, lykke til! Nyheten blir nok mottatt med jubel uansett når du velger å fortelle det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...