Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Herregud jeg satt akkurat og tenkte på det, er midt i klesvaska og klærne ser helt grusomme ut...

Den nye sprayen fra jif skal visst nok kunne brukes på klær så nå skal jeg prøve det så kommer jeg tilbake til dere om det virker..

Det jeg har funnet ut hjelper godt er å spraye biotex flekkfjerner (kjøpes på sprayflaske) på flekkene før tøyet vaskes i maskin på vanlig måte. Da går flekkene bort!!

Det fungerer desverre ikke på gamle flekker. Dvs tøy med flekker som har blitt vasket. Må ta det ved første vasken...

De har en flekkfjerner på cubus som heter dylon og koster 29 kr, den tar alt! Tranflekker, blod, middagsglass-søl, ketchup, ja, ALT! Løp å kjøp sier jeg bare. Det er et vidundermiddel. Ha på flekken, la det virke en stund, (evnt til du skal vaske klær neste gang, eller i 10 min hvis du skal vaske der og da), og putt plagget som vanlig i maskinen! Vips, så er flekkene borte! Dylon finnes i blå flaske og grønn flaske. Den blå virker best!

Annonse

Jeg synes at Bio-spray eller Jif flekkfjerner virker på alle flekker. Jeg kan ikke klare meg uten. Bruker det stort sett alltid på et eller annet plagg. Men det er som en over her sier: Du må gjøre det før første vask etter at flekken er kommet. Ellers blir den liksom "forseglet" inn i stoffet.

vi har prøvd alt på de flekkene der! blenda, vanish, bio spray osv osv. Men det er helt umulig tror jeg. Til og med om man tar det med en eneste gang.

Men vi kjøpte BabyBjørn kappe, og så ble det ikke så mye klin mer.

Men jeg har funnet ut at etter mange vask så blekner og forsvinner de tomatflekkene etterhvert!! Men det er ikke gjort på 2-3 vask, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...