Gå til innhold

Var hos gyn i går...(min opplevelse)

Anbefalte innlegg

Har venta i 2 mnd på denne timen, og svaret var at det så normalt ut, og at det så ut som jeg skulle ha eggløsning på den ene siden jeg har igjen etter exu om 2-3 dager, spennende. Skal å ta blodprøver den 16 for å se om jeg har hatt eggløsning. Hvis ikke får jeg pergo neste mnd. Og hvis jeg da ikke ville være gravid etter 2 mnd , skulle jeg gjennom en ny kikkhulsoperasjon i sommer for å se om egglederen er tett. Men hun mente jeg ville bli gravid i sommer. Å som jeg gleder meg.. ville bare fortelle dere som sliter åt det ikke er noe farlig å be om hjelp tidlig. Vi er i vår 10 pp og har en gutt på 4 fra før.. Føler på meg at denne sommeren blir MIN sommer..Ønsker dere alle lykke til med prøving

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4997671-var-hos-gyn-i-g%C3%A5rmin-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille Ma!

Så fint at du får tett oppfølging! Er dere i 10 pp etter exu eller er det totalt?

Vi har også vært gjennom en exu nå i mars. Er i 2 pp etter den, men 4 pp totalt.

Jeg venter også el i løpet av noen dager nå - spennende!

Gi en lyd da på hvordan det går med blodprøven!

Jeg har bytta nikk !! Vi er i den 10 pp etter exu. Hadde det 2 juni i fjor. Har alltid blitt lett gravid men ikke etter det. Er veldig spent. Får også nål behandling og fotsoneterapi. Jeg skal si fra hva prøvene sa. Ønsker deg lykke til. Vil si til deg at ei vennine av meg ble gravid i 2pp etter en exu, så det er trenger ikke ta så lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...