sukkersøtt Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 jeg skal begynne å jobbe fult fra høsten da er min sønn ca 9mnd. jeg vil da dra hjemme i fra kl 9 om morgningen og vil være hjemme igjen kl.18.00 og den andre uken må jeg dra hjemme i fra 11 og er hjemme kl.19.00 på kvelden. i tilegg kommer trenings kveldene som er to gannger i mnd og kurs som er på kveldstid etter jobb, men jeg vil da ha fri annen hver lørdag og onsdag.. Er dette for mye og åssen jobber dere? håper på mange svar;) klem fra
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Ikke lett det der, men du vil jo være hjemme på formiddagen i det minste, men du får jo ikke mye tid på kvelden til legging og sånn.Men påerosnlig synes jeg det der hørtes litt mye ut, med mindre du mente du ville ha fri hver onsdag og lørdag. Hva med søndagene?' Selv jobber jeg fra høsten av 100 % , fra 08-1530.En ettermiddag vil jeg jobbe på ekstrajobben min til 18, og en kveld, men da etter leggetid.
sukkersøtt Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2006 jeg har fri hver søndag og jobber jeg lørdagen så har jeg fri onsdagen også ommvent.. men synnes det er så mye jobbing føler jo at jeg ikke vil få tid til å kose og leke med sønnen min.. Men dette er en jobb jeg ikke kan si nei til er så bra sted. er jo bare lærling, men de er så dykktige og den beste salongen jeg har hvert bortil.. men tar jeg ikke den så vil jeg angre sikkelig, men får så dårlig samvitighet oven for min sønn..
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Men da synes jeg du skal jobbe der, og gjøre det beste ut av det. Du har som sagt hele formiddagen før kl. 11 og helgene/ onsdag. Og uansett er det nok bare en periode; etter lærlingtida blir det litt annerledes. Dessuten har babyen din godt av å være sammen med pappaen, tenk så fin og god kontakt de får:-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 for min del så synes jeg det var veldig my.. men hvis du klarer det så er det kjempe bra.. eneste gangen jeg har jobba my var når jeg var lærling.. med en gang jeg var ferdig med det så gikk jeg ned til 80 %.. men jeg fikk barn etter jeg var ferdig meg utdanningen min da.. no skal jeg ned til 60% når jeg skal tilbake i jobb.. men no har jeg to unger da.. og en mann som jobber veldig my..
sukkersøtt Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2006 takk for svarene da får jeg ikke så dårlig samvitighet.. Men det er jo bare snakk om to år og da har jeg masse tid til sønnen min.. og som du sier så får jo pappan bedre kontakt med oliver..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 nei jeg synes ikke du skal få dårlig samvitighet nei.. du skaffer deg en utdannelse da.. og det er jo kjempe bra.. og du har jo enda kjempe mange år igjen sammen med barnet etter du er ferdig med utdannelsen din da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå