Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 god gammaldags høystol. Sånn som jeg brukte når jeg var lita. Og en kan slå ned til stol med bord. Mor har en slik, og vi kjøpte pute til den i dag. Når kan barnet sitte der litt....? Kanskje sånn 10-15 minutt mens vi spiser, eller barnet får grøt. Er 5 mnd fot tidlig.??????
musefisa Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Vi har en sånn stol, vår gutt begynte med den når han var 5 mnd. pakka bare litt rundt ham med et pledd, slik at han satt enda mer støtt. regelen er vel at de ikke skal sitte for lenge siden de ikke kan sitte selv enda..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Hmm. det lurer jeg også på. Vi å har en sånn som jeg brukte da jeg var lita. Men guttn min er snart 4 mnd. så det er vell en stund til han kan sitte i den.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Det anbefales ikke å sette dem i barnestol før de kan sitte støtt av seg selv på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Men hvor gamle er de da da? 8-9 mnd? Jeg vil ikke mate ungen i vippestol, jeg vil ha han i barnestol.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 6-7-8 mnd kanskje, varierer vel veldig
miren Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Jenta vår fikk sitte litt i stolen sin fra hun var 5 mnd. Hun satt da bare korte stunder, mens vi spiste. Hun stor trives når hun får sitte å se på oss spise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå