Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har pcos og så og si ingen menstruasjon i det hele tatt.. Har ikke hatt mens siden juli i fjor :( Ellers er jeg normalvektig og har ingen andre symptomer på pcos.

Kan jeg behandles med pergo og/eller metformin? Eller er dette bare for de som har en viss grad av eggløsning?

Jeg skal til gynekolog om noen uker (endelig! etter 4 mnd i kø...), og er bare litt nysgjerrig på om dere vet noe om dette. Blir jo sprø av å vente...

Er så UTROLIG misunnelig på dem som kan telle prøveperioder....sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke pergo. Men det kan være at du må behandles med andre ting først. Som f.eks progesteron for å provosere fram mensen.

Forstår godt at du blir sprø av å vente men nå er det heldigvis lysning i siktet siden du snart skal til gyn.

Lykke til

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg gleder meg virkelig til å komme til gyn og få svar på alle mine spørsmål! Stakkars mann.. han kommer til å bli svett av alt jeg lurer på :)

Og så håper jeg at han kan skrive ut en mirakelkur og gjøre meg gravid på en-to-tre! ;)

Skrevet

Hei!

Da jeg slutte med p-piller etter MANGE år, hadde jeg veldig ustabile sykluser (opptil 150 dager). Hadde heller ikke eggløsning. Fikk Pergo av gyn for å stabilisere syklus, samt få i gang eggløsning. Har nå syklus på 33 dager og eggløsning er i gang (etter 3 pergokurer).

Du får helt sikker hjelp hos gyn :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...