Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har pcos og så og si ingen menstruasjon i det hele tatt.. Har ikke hatt mens siden juli i fjor :( Ellers er jeg normalvektig og har ingen andre symptomer på pcos.

Kan jeg behandles med pergo og/eller metformin? Eller er dette bare for de som har en viss grad av eggløsning?

Jeg skal til gynekolog om noen uker (endelig! etter 4 mnd i kø...), og er bare litt nysgjerrig på om dere vet noe om dette. Blir jo sprø av å vente...

Er så UTROLIG misunnelig på dem som kan telle prøveperioder....sukk...

Fortsetter under...

Du kan bruke pergo. Men det kan være at du må behandles med andre ting først. Som f.eks progesteron for å provosere fram mensen.

Forstår godt at du blir sprø av å vente men nå er det heldigvis lysning i siktet siden du snart skal til gyn.

Lykke til

Klem

Tusen takk for svar! Jeg gleder meg virkelig til å komme til gyn og få svar på alle mine spørsmål! Stakkars mann.. han kommer til å bli svett av alt jeg lurer på :)

Og så håper jeg at han kan skrive ut en mirakelkur og gjøre meg gravid på en-to-tre! ;)

Hei!

Da jeg slutte med p-piller etter MANGE år, hadde jeg veldig ustabile sykluser (opptil 150 dager). Hadde heller ikke eggløsning. Fikk Pergo av gyn for å stabilisere syklus, samt få i gang eggløsning. Har nå syklus på 33 dager og eggløsning er i gang (etter 3 pergokurer).

Du får helt sikker hjelp hos gyn :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...