Gå til innhold

Mai: Såååååå lei


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Har 12 dager igjen til termin, og jeg er så lei så lei. Vil føde nå! Tror egentlig at den kommer når den er klar, men hadde vært så digg om jeg kunne gjøre noe for å hjelpe h*n litt på veg.. hehe... Kjenner ingenting til kynnere eller noe som helst :(

Har hørt at sex skal virke. At sperm kan stimulere et hormon til å sette i gang fødselen, men sambo har så liten lyst for tida. hmmm.... kanskje det er derfor.... hehe... Blir i dårlig humør av at han ikke har lyst i tillegg. Jeg har fått igjen sex-lysten, men virker ikke som om han har lyst på meg :( Skjønner ikke hvorfor alt skal være så kjipt. Vi gjør liksom ikke annet enn å småkrangle for tida, og jeg blir redd han ikke er glad i meg lenger. Skulle ønske alt bare kunne ordne seg, og bli perfekt. Veit at ingenting er perfekt, men kan være bortimot perfekt hvertfall..

Ble masse det her, men var godt å få det ut på en måte. Sola skinner og greier liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!! =)

 

Vil først og frems si at du er ikke alene!!!

og dette er ment til ALT du skrev!! :P

 

Jeg er også temmelig lei nå!!

Har termin i mårra, 10-ende!!! Og ingen hint til at noen fødsel skjer ikveld ihvertfall.. hehe.. vel.. tror jeg har en sta og sær unge inni der asså:P hehe;)

Kunne ønske det var noe som kunne satt i gang fødselen nå.. men hmm.. får vel bare være tålmodig å vente jeg også..

 

Forresten, hørte også at det var bra med sex.. var vist noe med spermen ja, som virket stimulerende og kunne hjelpe/være med på å få fart på ting.. men typen min er også rar for tida.. så får klare meg uten sex.. ARGH!!!!

Jeg som igrunn vil ha sex!! Skjønner ikke sambo helt der jeg.. og som deg, blir jeg også litt sur og lei.. siden jeg på den måten føler det slik at han ikke har lyst på meg.. så blir noen små krangler her også ja!!

 

Så, som sagt, du er IKKE ALENE!! =)

hehe!! ;)

Vi får bare klare oss selv, ser det ut som! ;)

Vi jenter er sterke vi vettu!! =)

Uansett, får håpe vi får småtrollene våre snart da!!

*krysse fingra..*

 

Og masse masse lykke til videre!!

 

Klems;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

du er ikke alene om dette. Jeg hadde termin igår og er nå på overtid. Hadde kynnere for en stund tilbake, mens nå skjer det overhodet ingenting :-(. Jeg har det også som deg i forhold til samboer, kort lunte og endel småkrangling, det forenkler liksom ikke på situasjonen noe særlig.

 

Nei, nå får bebisn se til å bli nysgjerrig "på den virkelige" verdenen....Mamman hans er så spent på hvordan han er også, hvordan han ser ut osv osv.

 

Dessuten lengter mamman etter en "normal kropp" uten stor mage. Et sexliv som ikke er så ensformig som nå.....Kunne sikkert ha ramset opp en hel haug av grunner til, men nå bare venter, venter, VENTER og venter vi begge to på at vår herlige sønn skal komme!

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

 

Så Anonym, du er ikke alene - men snart er det over :-) og det er verdt det.

 

GOklem fra ei i samme situasjon som deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...