Gå til innhold

GRAVIDITET = FØFLEKKER, andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk gravid sist fikk jeg mange føflekker og det skjer denne gangen også, har fått tre føflekker på venstre hånd...

 

Og jeg som var så stolt før, som kunne telle alle mine føflekker på to hender. Nå har jeg maaaaange.... snufs

 

Denne gangen kaller jeg meg flekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trur ikkje du ska klaga då. Eg har øve 100 berre på einearmen. Så viss jeg begynner å telle på hele kroppen så har jeg langt over 1000. Ikke alle er så store, men likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse føflekker fra før, ikke noe moro, og håper jeg blir spart for flere i ansiktet, har noen få der + noen fregner på kinnbena. Heldigvis lyse, men ikke noe stas likevel. Får nye hver gang jeg er i sola, uansett om jeg er gravid eller ei. Men orker ikke bure meg inne av den grunn.

 

Nå går det faktisk an til å fjerne føflekker med en slags laser, blir ikke arr av det, fjerner bare fargen/pigmentet i flekken. Leste om det nylig, og tenkte jeg skulle gjøre det. Har to sprenge blodkar på den ene leggen også, som jeg tenkte jeg skulle få løst opp, og dermed fjernet. Men det får vente til svangerskapet er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...