Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om dette er svaret du er ute etter jeg, men hva er vitsen egentlig? Ser noen argumentere når de gir appelsinjuice med at det er c-vitaminer, og den kan jeg kanskje kjøpe, men ikke saft. Syns du bare skal gi vann jeg...og ihvertfall når vi snakker om et lite nurk på 6 mnd(og her begynte jeg å nærme meg det du spurte om:-)

Snuppa her på 19 mnd får bare melk og vann hun, og aner ikke noe om alt det andre deilige det er å drikke...hehe.

Jeg er egentlig enig med deg Luca. Hun får bare vann nå, og det er hun veldig glad i. Har tenkt til å være streng med annen drikke. Det blir lenge til hun får smake saft og brus, og det blir kun til helgekos, ikke hverdags. Jeg tenkte på usukret appelsinjuice, og ikke i store mengder. Men du har kanskje rett. Like greit å vente, så kan hun heller få fruktmos.

Ja, det er bra. Husk at det de ikke vet om, savner de ikke heller. Det er lett å tenke at det er kjedelig med vann(drikker mye vann jeg også, men må ha noe annet innimellom) men så lenge de ikke vet om noe annet, så er de fornøyd med vannet. Vet også at mange gir den sviskesaften som Nestle har, men skjønner virkelig ikke vitsen med det heller. Det er en veldig god vane å bare drikke vann som tørstedrikk....så fortsett med det:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...