Gå til innhold

Kjære Kimby, Susann, Nanna eller Elastica!

Anbefalte innlegg

Hei! Har blitt spådd av "tåfisguri" her inne, men vil også høre hva du/dere "ser", håper det er greit for deg/dere.

Jeg (født 19.12.77) og mannen min (født 18.01.76) har fra før ei datter på litt over to år. Vi prøvde i to år for å få til henne, og gjennom gikk en SA tre måneder før jeg ble gravid med henne.

Nå har vi prøvd i to nye år med å få til søsken til henne, men det har ennå ikke klaffet. Håper på at det allerede er et barn i magen, men har ingen symptomer. Venter mensen 15. mai. Kan du/dere se noe ang en graviditet i nærmeste framtid, eller blir det en stund å vente? Lurer også på kjønn om du/dere klarer å se det.

Begynner å bli ganske utålmodig nå...

Om flere av dere vil dele med meg det dere ser, så er dere hjertelig velkomne. Om det dere "ser" spriker, så bryr jeg meg inne noe om det! På forhånd TUSEN takk for hjelpen!!!!

Fortsetter under...

Hei vennen:-)

Stakkars deg som har prøvd så lenge på å bli gravid. Ser ut som du har problemer med eggløsningen din...

Gå rett til legen og be om pergotime. Jeg får opp at du kan bli gravid med en gutt dersom du får hjelp til eggløsning...

Dette er ikke noen befaling altså - bare et råd ut ifra slik jeg får det frem.

Jeg anbefaler også folat til deg (dersom du ikke alt tar det) og zink til mannen din.

Masse lykke til!! Håper spiren din sitter snart!!

Klem

Annonse

TUSEN takk for svar og lykkeønskninger!

Jeg har faktisk liggende Pergotime i skapet. Fikk resepten to dager for sent, så jeg rakk ikke å begynne på dem forrige syklus, men skal prøve denne syklusen som kommer neste uke.

Kanskje det betyr at vi klarer det ganske raskt da, bare jeg får begynt med Pergotime? Skal begynne å knaske folat og zink med én gang vi, hehe...

Stoooor kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...