Gå til innhold

Er det så forferdelig galt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min sliter med kolikk, og en del ganger på dagen/kvelden så sliter han med å spise. Når jeg er hjemme så pleier jeg å gå å legge meg i sengen mens jeg ammer, det hjelper litt kanskje.. ellers så går jeg rundt. Mens hvis vi er på besøk eller lignende, så går jeg mens jeg ammer. Det er den eneste måten jeg får han til å spise på, hvis jeg setter meg så hylskriker han og blir stiv som en pinne. (Er akkurat som å gi han gift)

Dette er egentlig ikke noe problem for meg, jeg er fornøyd sålenge jeg får i han mat. Men hvis mora mi ser det så sier hun alltid: - går du alltid rundt når du ammer? Du skjemmer han ut.

Det samme sier alltid en venninne av meg (som ikke har unger selv!) Jeg blir skikkelig forbannet når de sier dette, for er det virkelig så galt???

Jeg gjør det jo fordi det fungerer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man gjør jo det meste for å få ungen sin til å spise...

Nei ikke bry deg om dem..

Skrevet

Jeg gjorde også det i begynnelsen, det var det eneste som hjalp!! Ikke bry deg om hva de andre sier, gjør det som er best for deg!

Skrevet

Lurer på hvor mange mil jeg har gått å ammet når jenta mi hadde puppenekt gang på gang. Ungene er ikke bortskjemt pga det mener jeg. Det eneste som stod i hodet på meg var at jenta mi skulle få i seg mat. Nå som hun er eldre har hun vokst fra puppenekten å krever ikke lenger gående amming.

Gjør det som funker for deg. Er det den eneste måten å få i han mat så gjør du selfølgelig det. Ikke hør på de andre. Hadde de selv hatt en unge som bare hadde spist under gående amming så hadde du nok sett de travenes rundt på stuegolvet med ungen hengene i puppen.

Typisk folk å kritisere når de aldri har opplevd en slik situasjon.

Skrevet

Hvis det funker for dere så er vel det opp til deg og avgjøre, ingen andre. Man gjør jo det meste for å få i ungen mat. Det går seg sikkert til etter hvert.

Skrevet

har du sjekket ut om han har kiss?

kiss.kidd.no

Skrevet

Jeg kan i hvert fall ikke se noe som helst galt i det!!!

Gjør det innimellom selv jeg! :-)

Skrevet

takk for tipset! Han har i hvertfall ikke noen av de symptomene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...