Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Positiv graviditetstest i dag - etter 1 pergokur. Er veldig forvirret enda, og har ikke fått fortalt til min samboer. Men det var klart og tydelig 2 streker der. Jeg hadde ikke tenkt til å teste fordi jeg har hatt mensmurringer, og var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet. Det som gjorde at jeg tok en test var at jeg leste - utrolig nok - at et graviditetstegn kunne være treg mage. Det har jeg nemlig aldri, men hadde det hele forrige uke, uten at jeg kunne forklare dette.

Dette var min første pergokur, jeg fikk aldri full score på el-test, men det gikk likevel. Skal ta ny test i morgen tidlig for å være sikker.

Kan legge til at jeg er ganske hardt rammet av pcos, men har gått ned 16 kilo og startet på metformin for et par mnd siden. Lykke til alle sammen, inkludert meg selv... Disse sidene er gode å ha!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4996587-det-er-h%C3%A5p-pergos%C3%B8stre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Alltid herlig med en slik gla' nyhet.

Jeg ble også gravid på første forsøk med pergo og har nå en gutt på 5 mnd.

Jeg fikk heller aldri utslag på EL test (tok blodprøve hos legen..) så det var litt av et sjokk for oss at det viste seg at jeg var gravid!

Lykke til Margeritt!

Gratulerer så mye!!

Er selv hardt rammet av pcos. Begynnte på metformin i desember. Hjalp ikke noe særlig. Har hatt to enkeltkurer med pergotime nå.. fikk el av dem (hadde ikke det naturlig), men det resulterte i mensen.. Skal sjekke rumpetrollene til mannen min på fredag..

Godt å høre at det går den rette veien for oss!! ;)

Annonse

Jeg har gått på Grethe Roede kurs - 3 stk. Gikk litt opp i jula, ellers har det gått sakte, men sikkert ned. Den siste tiden har jeg ikke vært så flink, men nå må jeg sette i gang igjen med supersunt kosthold.

Jeg startet på kurs i slutten av oktober.

Jeg tror ikke metforminen har hatt noe særlig påvirkning i forhold til vekten, men håper den har gjort noe med insulinresistensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...