*toppris* Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 HAr noen av dere begynt å gjøre innkjøp av div. utstyr og klær til bebisen i magen? Har selv kjøpt litt klær som eg ikke har klart å motstå Og en stellekommode eg fallt pladask for som var på tilbud...
elin25 Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Fikk vogn av mamma og pappa i bursdagsgave for en ukes tid siden. Har kjøpt to fine gutteplagg etter at ultralyden viste gutt. Eller ikke noe mer. Skal låne litt her og der også, så blir det ikke så dyrt.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Vi har ikke kommet så langt ennå... Folk gir oss seng/vugge/vogn/sele/klær/barnestol etc som bare det.....Vil selvsagt kjøpe en del ting selv også, men får se hva som gis oss først. Svigerinnene mine er nemlig ferdig med nyfødte nå og har masse utstyr, så vi kommer til å spare en del der... Men,har kjøpt en tåteflaske... så en med små spøkelser på og kunne ikke motstå fristelsen. Samt en barnebok,- jada,vet det er tidlig....men, den heter "where is my Cow" og jeg bare måtte Ellers kommer vi til å bestille en del klær over nett og dra på handletur når vi får litt oversikt over hva vi trenger. Bør vel kanskje begynne å tenke over det snart? kremt.
Emmilo Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Beklager jeg kanskje er kjedelig, men jeg har ikke kjøpt noe ennå og har ikke tenkt å gjøre det på noen måneder. Har fult opp med andre ting. Les: opussing av hus. Det er ikke så konkret for meg ennå. Merker ikke så mye av graviditeten, men blir moro når det nærmer seg.
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Hei! Vi har kjøpt vogn og bilsete. Egentlig litt tidlig synes jeg, men vi kom over så gode tilbud at vi ikke kunne la være. Når det først er i hus er det litt stas også ;o) Også er det jo greit å få fordelt kostnadene litt. Også har jeg falt for fristelsen og kjøpt noen bodyer. Ellers har vi også fått noen småting (klær) av venner og bekjente.
PinkBaby♡ Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har kun kjøpt noen småting . Noen bodyer, en joggedress, tåteflasker ja ting jeg har sett , som jeg bare må ha. Elsker å shoppe da, så det blir nok fort mere
Hidjey Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Jeg bodde i Florida da jeg oppdaget at jeg var gravid, så det ble en del småhandling i USA. Har kjøpt en del bodyer, to par sko, smekker og masse leker Har fått en del fra venner som er ferdige med unger også, så det begynner å fylle seg opp her Mamma har lovet at hun skla kjøpe vogn, så den kommer i hus når vi kommer over et godt tilbud tenker jeg
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Vi har handlet nesten alle store ting vi trenger. Det var bruktmarked i tvilling-klubben i byen, og vi gjorde endel kupp der. Fikk bl.a kjøpt tvilling-vogn til 1500 kr, og to voksiposer til tilsammen 1100 kr, så da bare måtte vi. Har ikke kjøpt noen klær enda - bortsett fra de to parene med bittesmå sokker som tante ikke greide å styre unna den dagen hun fikk vite at hun skal bli tante til to. Har også endel familie som er ferdig med spebarn når våre kommer, så regner med å arve endel tøy. Ellers så vet jeg at det strikkes heftig i familien *ler* Stellebord skulle vi få låne av nabodama, og senger har vi fått av svigers. Så det meste er på en måte i boks. Var og hørte på priser på leie/kjøp av bilstoler gjennom forsikringsselskapet i går. Syns egentlig det er litt tidlig - men vi måtte bare slå til når det var bruktmarked! Det blir jammen meg dyrt nok med to små allikevel... Det kommer til å gå ei bleiepakke pr dag...*hm*
bæibi nr.3!! Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Vi arver også en del utstyr. Greit det, men vogn vil jeg kjøpe selv. :-) Samboeren min kjøpe to bodyer på nett her forleden...: Man-U bodyer!!! Kjempe søte, og litt morsomt, da...!
Tredje nurk underveis Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har kjøpt en liten body, en leke og en søt, myk, lyseblå bamse! Vi har begynt å tenke litt på vogn o.l., men venter fortsatt en stund før vi kjøper slike store ting, tenker jeg. Vi kommer også til å arve noe, og mamma er rå med strikkepinnene! ...
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Vi har kjøpt en del ! Litt her og litt der ! Føler at vi må ta litt og litt ellers blir det så voldsomt på en gang !!! Synes dessuten det er utrolig moro !!
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Har ikke kjøpt noe klær ennå. Barnevogna er imidlertid bestilt. Vogge og sprinkelseng er på tur, skal bruke vogga som samboeren min lå i da han var liten og sprinkkelsenga mi.. Ellers har vi fått et badetermometer og et pledd fra to forskjellige vennepar. Debuterte med egne innkjøp på tirsdag; var på princess og der haddde de 50% på håndklær; kjøpte 3 små og et større (kjekt å ha for å tørke små, nyvaska rumpestjerter med), samt en del gaskluter. (Oppdaga at de hadde 3pk vaskekluter i gas til 10kr stk, og det måtte jo utnyttes..) Ellers har jeg strikka et par små votter, og er nesten ferdig med sokk nummer to. Har planer om å strikke et helt sett nå i løpet av sommeren, og snart er det vel tid for å kjøpe mer klær - og en stellekommode. Tenker at en del av ferie- og skattepengene er øremerkede midler til astronauten vår i år, Har ikke akkurat lagt opp til den store ferien denne sommeren..
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 Har i grunn ikke kjøpt så mye, men kjøper noe dersom det er billig og pent Bare for å ha noe å glede seg med! Ellers har vi kjøpt vogn (impulskjøp) Vi vet ikke kjønnet, så litt kjedelig med bare hvite/gule klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå