Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Det står i "bruksannvisningen at den skal ikke i fryseren........... Haer alle biteringene med vann i i fryseren vi.... Jentungen elsker å sytte på is-biteringene...... Kanskje vi ikke burde? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 ......har du i fryseren blir den for kald, og du kan risikere FROSTSKADER FY!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Fy???????? Herregud, isen smelter jo tvert, og om jentungen sitter å sutter, og sikler og striier tunga borti.....kan det være såååå galt da? Jaja, er vist dårlig mor jeg da.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Pøh. Hysteri. Jeg gjør også sånn. Har gjort det med alle mine.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Hehe...... Tviler på at det blir frostskader ) Man får jo ikke frostskader av en is da!!! Og det blir jo det samme ;o) Men kanskje plasten rundt blir fortere "gammel"?? Men de bruker den jo ikke såå lenge heller da, men kanskje lurt å kontrollere den godt )
Halloween-mamma Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Spørs jo egentlig på hvilken temperatur dere har i fryseren også da. Er ikke bare-bare å skulle spise is som har ligget i -18 - men en kjøleskapsfrys er jo som regel ikke så veldig kald? Har helt sikkert noe å gjøre med plasten leken er laget av og innholdet i den, og kanskje også det faktum at dersom noen faktisk dypfryser den og gir den til babyen så ER den så kald at den kan lage trøbbel for bebisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå