Gå til innhold

Uke 18-hvem kjenner spark/bevegelser?:::)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er også uke 18(+2) og har kjent liv siden uke 14, men først denne uken jeg kjenner hver dag! Er min andre,så da kjenner man ofte litt tidligere! Veldig morro,spesielt når jeg har vært så dårlig, deilig å kjenne at det faktisk er for noe:)

Jeg merker litt til tider. Men i følge UL i går, ligger morkaka foran på magen, og det vil begrense muligheten og kjenne spark. Vil kjenne de på siden av magen, og selvsagt når han blir større og snur seg. Var litt bekymret, da jeg kjente mye spark denne tiden med førstemann. Men nå veit jeg jo hvorfor. Han lå ikke rolig ett sekund på UL i går, så det er full fart;-) Deilig altså!!

Annonse

Er halvveis i morgen, og har kjent liv i flere uker. I begynnelsen var det bare nå og da og det gikk flere dager i mellom. Men siden uke 17 ca har jeg kjent liv hver dag:-) H*n er helt hyper - nektet plent å ligge i ro på UL også, slo kollbøtte og herjet. Så da er det ikke så rart jeg kjenner spark titt og ofte:-)

Jeg har kjent noe liv siden uke 13, men veldig svakt. Er nå i uke 17 og kjenner litt liv, men fortsatt veldig svakt og ikke veldig ofte.

Jeg er andregangs, og mener det var mer liv på denne tiden forrige gang, men alt er sikkert i orden. Det er jo tidlig enda...

Ultralyd på fredag. Jeg er så spent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...