Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vær gravid og født et barn før, og hadde da helt i begynnelsen sympt i form av svimmelhet og hyppig vannlating, før testen ble tatt allerede. Jeg har vært gravid en gang til, mn hadde da ingen sympt., og mistet i uke 8, sannsynligvis bare kjemisk graviditet. Nå ruger jeg på dag 7 og har ingen symt, ømme pupper er blitt vanlige pupper, og jeg har kun mensmurringer... Dårlig tegn er jeg redd.

Til dere som har vært gravide før, har dere hatt ulike symppt i de ulikesvangerskapene, eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4996357-forskjellige-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine svangerskap har vært veldig ulike....de fleste har endt med abort mellom uke 8-17 men har hatt ulike tegn hele veien. Men min sønn merket jeg ingenting,litt øm i brystene men det har jeg ikke vært noen av de andre gangene , til og med nå som svaret er positivt så kjenner jeg nada i brystene. De fleste gangene har det vært mensmurringer sentrert midt i magen og litt murring i eggstokkene bak på ryggen. Nå er det ganske konstante rumlinger og føler meg litt tung midt i magen....De andre gangene gikk jeg sjelden på do, men nå går jeg ofte.......

Når jeg ventet gutt fyste jeg på sjokolade.....

når jeg har mistet jentene har jeg fyst på sjømat....

nå fyser jeg ikke på noe spesielt.....og satte inn 2 jenter.....

Tror ergo at alle svangerskap er ulike....

Lykkelykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...