Gå til innhold

Dette er egentlig litt stygt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... men jeg sprakk bitte litt da! I går... :( Men så.. Så så jeg en høygravid dame stå utenfor Burger King med en røyk! Da ble jeg nesten litt glad.. Dum som jeg er! Følte meg liksom ikke sååååå på trynet da.. Siden jeg så en annen gravid stå å røyke.. =/ HooF!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å gjøre det!

Har spokke MANGE ganger!

Men røyker ikke som en svamp som før, kan holde meg lenge, så bare må jeg ha noen trekk :-/

• 3 uker senere...
Skrevet

Du tek ikkje deg en røyk berre for ei anna gjer det vettu! Da skal du ver sterk å tenke som så, at du står no å ser en svært svak HØYGRAVID dame røyke. Du skal tenke negativt om denne HØYGRAVIDE dama, slik at du skal føle deg bedre.

Jeg er en jente¨på 22 år. har røyka i 9 av de her åra. har no vert røykfri i to mnd, å det er jeg stolt av. Grunnen til jeg klarer å slutte er at jeg ser på andre gravide som røyker på en vannvitti nedverdigende måte. Sikkert svært stygt å si det sann som det her, men det e den hardbarka sannheten.. Tenk på barnet deres, ikkje på kor "heldig" den HØYGRAVIDE dama som står i ett hjørne å nedverdiga sej sjøl ved å ta sej en jævla røyk!! Tenk kor jævli ho he det da?? Ikkje kult!! Harde ord, men det er de som hjelper, ikke puse ord som stakkar, blablabla!!

Skrevet

Klapp igjen du a.. Anynom og greier, yeye..

Jeg røyka ikke fordi HUN sto å røyka, tror du missforsto alt jeg skrev kjære deg!

Det jeg skrev var at jeg sprakk en dag, tok meg en røyk! Jeg hadde dødsdårlig samvittighet for den røyken! Jeg skrev aldri at jeg syntes den høygravide dama er HELDIG, grunnen til at jeg ble "glad" var at jeg følte ikke at jeg var den eneste som gjorde noe så dumt! Ta å bruk hodet ditt neste gang, få med deg hele sammenhengen liksom..

Og jeg har heller aldri bedt om at du skal komme med "puseord" til meg, jeg driter vel i deg.. Så ferdig med den saken!

Skrevet

you go girl :o)

Skrevet

Og forresten du anonyme.. Mens jeg sitter her med hormonene mine og røykesuget og er i gang, liksom! Kanskje du burde lære deg å skrive riktig norsk og bruke riktig gramatikk før du rakker ned på meg? Bare et lite råd.. Skal du sitte på den høye hesten din, så sitt der med stil!

Tuddelu!

• 5 uker senere...
Skrevet

haha lo godt nå.. utrolig teit att alle de som slenger med kjeften ikke tørr å vise hvem de er

Skrevet

signerer den min@f0rste... er saa utrolig feigt aa sitte bak pc1 og slenge dritt til noen og singere med anonym.. ja da staar man virkelig for det man sier ja yeye

Skrevet

eh...grammatikk er med to m'er.....

Skrevet

Men jeg satt ikke på noen høy hest! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...