Gå til innhold

Dere MÅ si hva jeg skal gjøre!!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny&prøvende, og har allerede funnet masse nyttig info her. Leste akkurat hele tråden om å teste positivt 5 dager før IKM, og nå blir jeg kjempeglad viss noen kan gi meg gode råd!

Er i 2. seriøse pp, og har prøvd å ikke henge meg for mye opp i symptomer. Har ikke IKM før på fredag 12.

MEN så har det seg slik at den siste uka har det faktisk dukket opp ganske mange symptomer, som etter hva jeg leser her kan være gode tegn! Har hatt kraftig mensmurring og nesten krampeaktig stølhet i underlivet, og brystene mine er skikkelig hovna opp og helt rar "konsistens." Dette er ting jeg aldri har opplevd før, heller ikke som pms. Har i tillegg kraftig og helt annerledes utflod, skikkelig halsbrann og er mye kvalm. -men ikke bare om morran og på tom mage, er det ikke det som er vanlig??

Iallfall, begynner nå å bli vanskelig å ikke håpe for mye, som dere sikkert skjønner!! Så, da lurer jeg på, skal jeg teste nå? Og kan jeg gjøre det i kveld eller er det bare bortkasta viss jeg ikke venter til i morratidlig??

Håper veldig at noen gidder å svare, kan jo lage en avstemning på hva jeg skal gjøre -jeg hører på dere, kloke damer!!;)

Fortsetter under...

Hei Liv Anne:-)

Etter å ha lest innlegget ditt høres det ut som om vi er i samme båt her. Veldig like symptomer som deg. Om du klarer å vente til i morgen tidlig, hadde jeg gjort det. Har lest at HCG nivået er veldig mye høyere i morgen urin.

Tror også det er veldig mange som ikke tester positivt før etter IKM, så ikke bli bli altfor skuffa om den er negativ - det kan jo fortsatt være:-)

Masse, masse lykkeønskinger til deg - vet akkurat hvor stressende det kan være å gå rundt å lure!

Hei!

Skjønner at du begynner å bli utolmodig ang. testing, for det er nemlig jeg også!! (har ikm på søndag..) Har noen av de samme symp som deg, så håper jo at det er en liten spire i magen min :) Hadde jeg klart hadde jeg nok ventet til i morgen tidlig.. Er så trist å få en neg test.. Men er selv testoman av og til, og klarer bare ikke la være...

Lykke til!

Hei. Ikke for å gjøre deg deprimert, men jeg hadde mange av de samme symptomene som du forteller om i 1. og 2. pp etter at jeg sluttet på p-pillen, men jeg venter fortsatt på spiren. Var hos legen, fordi jeg synes det var rart å være så kvalm og med halsbrann og alt det der uten å være gravid, og hun sa at kroppen rett og slett kunne være litt forvirret etter å ha sluttet på pillen etter lan tid. Jeg er nå i 4. pp, og kroppen har stabilisert seg litt rundt el og ikm.

Men alle er jo forskjellige. Håper det faktisk er graviditets symptomer du har, og intill du har tatt en test kan man ikke annet enn å krysse fingrene og håpe. Vil ikke ta fra deg gleden og håpet. Husker bare at jeg selv ble veeeeeldig skuffet da jeg fikk negativ test og tanta kom, for jeg hadde så mange symptomer at selv legen trodde jeg var gravid, intill blodprøven viste negativ.

Lykke til, og håper spiren sitter snart.

Ja det virker veldig som vi er i samme båt, men jeg må jo nesten si gratulerer til deg da, håper veldig at alt er i orden for deg!!:)

Skal prøve å vente med testinga til i morra, men det er ikke så lett akkurat nå...

Men litt godt å vite at flere har det på samme måte da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...